Перегляд за Автор "Savchenko, Vira V."
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алегорія білого(Б.и., 2008) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Вважаю, що саме так – через акцентування білого як провідної теми експозиції та презентації його у музикальній, багатоголосній гармонійній формі – можна визначити останню виставку об’єднання одеських мистців “Мамай”, що відбулася у жовтні 2007 року в стінах Музею західного та східного мистецтва.Документ Антропонимия как средство раскрытия характера в романе В.В. Набокова «Лолита»(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 1999) Рядченко, Нинель Григорьевна; Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.В романе «Лолита» антропонимия настолько же органична, насколько и оригинальна, т.к. в отличие от многих других авторов у этого писателя она является чуть ли не ключевым приемом раскрытия сложного,противоречивого и очень трудного для понимания характера главного героя. Модификации его имени так богаты и в количественном, и в качественном отношении, что позволяют говорить о созданном Набоковым своеобразном антропонимиконе Гумберта Гумберта и представляют возможность составить достаточно полную классификацию «подприемов», способов, с помощью которых рождается поразительное многообразие вариантов имени.Документ Археологія кольору(Б.и., 2007) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Здається, що навіть прозорий та образний зміст прізвища О.Стовбура може виступати певним знаком щодо індивідуального стилю майстра, символічним визначенням характеру його образотворчості. А саме, стовбур є стрижневою, невід’ємною частиною дерева, що, залишаючись найпростішою зовні, по суті обумовлює і життєздатність рослини, і усе розмаїття її проявів. В той же час, творчі пошуки майстра завжди були відзначені тяжінням до узагальнень, до образного розуміння сутнісних визначень світуДокумент Вигнання з раю. Повернення(Б.и., 2007) Єгоров, Юрій; Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Епізоди-спогади з раннього життя Юрія Миколайовича Єгорова дають підгрунтя для роздумів як про самого майстра (з’ява деяких його робіт, їхнє існування в континуумі тогочасної образотворчості), так і про деякі важливі умонастрої, переживання, думки, властиві певному періоду в житті соціуму.Документ «Все в сад!» или комические «сюжеты» в ландшафтном искусстве(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2011) Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.У статті аналізується розмаїття проявів категорії «комічне» у ландшафтному мистецтві. Сміхове начало може виражатися у скульптурі, інсталяціях, фітодизайні та архітектоніці саду.Документ Експресія кольору у просторі(Б.и., 2009) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Про Сергія Савченка можна напевне говорити як про одного з найяскравіших, так би мовити, мистецьких дослідників і винахідників кольору. Складне і водночас дивовижно гармонійне кольорове бачення майстра є підґрунтям його відомих малярських та графічних абстракцій. Але інша й надзвичайно самобутня сторона таланту мистця – пластичне відчуття кольору, особлива чутливість до схоплення його різноманітних просторово-об’ємних перебувань. Винятково оригінальної художньої завершености воно набуло в авторській поліхромній скульптурі та розписах природних форм – таракуц (висушених гарбузів певного сорту).Документ Живопись Ю.Егорова(Б.и., 2008) Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.При всей современности живописного языка Юрия Егорова, его творчество, несомненно, следует отнести к классической традиции, ведущей начало от мастеров Возрождения. Еще тогда определив живопись как пространственное искусство, на протяжении череды веков художники открывали и осваивали законы линейной перспективы, пытались совместить передачу глубины пространства с одновременностью сохранения плоскостности изображения. С другой стороны, возникали пробы введения в статику изображения элементов временной протяженности, расширения измерений картины за счет внутреннего динамизма. Все эти поиски ярко отразились и в творческой деятельности Егорова.Документ Игра в современном ландшафтном искусстве(Астропринт, 2009) Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.; Савченко, Вера ВладимировнаВ статье анализируются возможности проявления игрового начала в ландшафтной архитектуре. На материале современного садово-паркового искусства рассматривается структурообразующий принцип игры — серьезность/несерьезность, реализация игры в аспектах художественного содержания и формы ландшафтной архитектуры.Документ Искусство в контексте визуальной антропологии(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.Аналізуються методологічні ресурси візуальної антропології з точки зору взаємодії цієї міждисциплінарної наукової галузі зі сферою художньої творчості. Розглядаються проблемні аспекти мистецтва як об’єкта, предмета і методологічної складової візуальної антропології.Документ Классик одесской школы живописи – Валентин Хрущ в Музее современного искусства Одессы(Б.и., 2009) Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.Валентин Хрущ - одна из самых одиозных и богемных фигур одесского андерграунда, гениальный самоучка, почти не обучавшийся в специализированных учебных заведениях, за исключением посещения занятий в художественной школе при знаменитой одесской «Грековке», но создавший свой стиль, повлиявший на многих одесских художников. В его рисунках и живописи всегда присутствуют два начала: кажущаяся безыскусность, нередко даже подчеркнутая «будничность», «прозаичность» сюжетов и остро схваченный ракурс увиденного. Именно эта подлинная оригинальность видения каждый раз в его произведениях претворяла все «обыкновенное» в «чудо» искусства.Документ Люда Ястреб: Білий птах(Б.и., 2011) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.65-річчя від дня народження видатної одеської художниці Людмили Ястреб було відзначено яскравими масштабними виставками, які відбулися у грудні 2010 року в Одеському музеї західного і східного мистецтва та у березні 2011 року в Національному художньому музеї України в Києві.Документ Мистецтво і філософія в артпроекті "Образ мислення"(Одеський національний університет, 2010) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Упродовж півтора місяця з 20 вересня 2010 року в Одесі у рамках артпроекту "Образ мислення" проходила серія різноманітних заходів , що були об'єднані темою розмаїття і специфіки художньої свідомості, розглянутих у полі сучасного образотворчого мистецтва Одеси.Документ Море Юрия Егорова(2006) Савченко, Вера Владимировна; Савицкая, О.; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.Ю.Егоров сегодня – один из самых широкоизвестных отечественных художников. Он среди тех, благодаря кому мы говорим о самобытности, неповторимости и высоком уровне живописи современной Одессы. В ряду крупных творческих свершений, которые можно было бы назвать вехами жизни мастера, является создание им уникального образа Черного моря. Образа настолько убедительного, яркого и значимого, что не будет преувеличением говорить о нем как о некоторой парадигме видения, заданной Егоровым, в той или иной мере повлиявшей на марины многих одесских живописцев – его современников А.Лозы, О.Слешинского, А.Фрейдина, но в еще более значительной степени на художников последующих поколений, например, В.Захарченко, С.Лозовского, А.Силантьева и других.Документ «Нет, весь я не умру…»(Б.и., 2004) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.К сожалению, мне мало довелось непосредственно общаться с Николаем Ивановичем Степановым. Пара кратких встреч и мимолетных бесед оставили, конечно, светлый след и общее теплое чувство об этом человеке (кстати, в последний раз он приходил в музей в связи с юбилеем Костанди, проектом памятника которому он всерьез занимался, да и вообще был, пожалуй, самым большим энтузиастом в деле почтения памяти главы южнорусских).Документ Одесский нонконформизм в изобразительном искусстве 1960-1980-х гг.: к анализу явления(Б.и., 2013) Савченко, Вера Владимировна; Савченко, Віра Володимирівна; Savchenko, Vira V.В статье сделана попытка обобщения материала о сути феномена одесского нонконформизма в изобразительном искусстве 1960-1980-х годов, проанализированы его представленность в коллекциях музеев, галерей, частных коллекций, презентированность в каталогах, альбомах, Интернет-сайтах; а также его особенности как эстетического и культур-социального явления.Документ Одеський нефігуратив. Роздуми після виставки(Б.и., 2011) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Наприкінці 2011 року в Одесі експонувалася перша в історії обласного відділення Спілки художників України виставка творів «одеського нефігуративу». У ній взяли участь автори добре відомі та визнані в царині абстрактного мистецтва й творча молодь, котра у свій спосіб бачить і шукає засади нефігуративної формотворчості. Ця подія планувалась кілька років. Тому саме факт здійснення виставки, її високий рівень і включення у майбутні плани Одеської організації НСХУ як регулярного заходу мають шанс скласти важливу віху в подальшому художньому житті міста й подій ще більш широкого горизонту.Документ Одеські нефігуративісти в контексті «модерного мистецтва»(Б.и., 2008) Савченко, Віра Володимирівна; Сад, Василь; Стовбур, О.; Цюпко, В.; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.В ці дні у Тернополі вшосте проходить “Виставка модерного мистецтва”. Започаткована у 1996 році, ця акція одразу проектувалась у загальнонаціональних вимірах, а цього разу вона набула навіть міжнародного масштабу. Зібрались 15 майстрів з Києва, Львова, Одеси, Тернополя, Ужгорода і Ґданьська (Польща). Її ініціатор, відомий український художник Ігор Дорош, на цю виставку-конкурс завжди дуже ретельно і прискіпливо підбирає кандидатури, які, по-перше, мають мати високий професійний рівень, а по-друге, активно займатися розробками проблем саме модерної образотворчостіДокумент Одеські художники-нонконформісти 1960-70-х рр.(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Заболотна, Дар'я Володимирівна; Савченко, Віра Володимирівна; Заболотная, Дарья Владимировна; Zabolotna, Daria V.; Savchenko, Vira V.; Савченко, Вера ВладимировнаУ статті розглядаються видання з фондів Наукової бібліотеки Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, що дають історичну та мистецтвознавчу характеристику одеського художнього середовища періоду 60-70-х років ХХ ст. Також аналізується література про творчий та життєвий шлях основних представників цього напрямку: О. Ануфрієва, В. Маринюка, Л. Ястреб, В. Стрельникова, В. Басанця та ін.Документ Олег Волошинов. Мотивація за Сент-Екзюпері: «Добре бачить лише серце»(Б.и., 2011) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Олег Васильович Волошинов – один з найкращих сучасних живописців щедрої на мистецькі таланти Одеси. Отримавши серйозне навчання в славетному Художньому училищі імені М.Б.Грекова (1951-1956), а далі в Академії мистецтв тодішнього Ленінграду (1959-1965), мистець поєднав у своїх творчих прихильностях і тяжіннях «південноруську» увагу до кольору, до суто малярських можливостей його трансформування і комбінування та глибоке розуміння конструктивності, структури, композиційності як основи, «скелету» кожної картини, що увійшло у плоть і кров художника під час навчання в Академії. І незважаючи на будь-які зміни, навіть досить значні, у траєкторії творчого шляху майстра, у його роботах завжди відчувається присутність цих двох принципових складових.Документ Олександр Стовбур. Колір, або Сюжет живопису(Б.и., 2008) Савченко, Віра Володимирівна; Савченко, Вера Владимировна; Savchenko, Vira V.Олександр Стовбур, відомий одеський мистець, майстер самобутнього абстрактного мінімалізму, належить до когорти тих небагатьох художників, яким вже вдалося “вписати” свою, вельми значну, але, на жаль, поки що недостатньо оцінену сторінку у книзі мистецького та загальнокультурного життя сучасної України.