Перегляд за Автор "Mitrofanova-Kersanova, Larisa A."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Онтогенетичні аспекти психологічного захисту особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Митрофанова-Керсанова, Лариса Анатоліївна; Митрофанова-Керсанова, Лариса Анатольевна; Mitrofanova-Kersanova, Larisa A.Сучасні дослідження психологічного захисту включають різноманітні, іноді протилежні підходи до розуміння та вивчення означеного феномену. Найбільш суттєвий вклад в розвиток теорії та практики означеного питання створює онтогенетичний підхід, який дозволяє дослідити витоки психологічного захисту у різних категорій досліджуваних.Документ Особливості механізмів психологічного захисту у дітей із затримкою психічного розвитку та дорослих(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Митрофанова-Керсанова, Лариса Анатоліївна; Митрофанова-Керсанова, Лариса Анатольевна; Mitrofanova-Kersanova, Larisa A.Проведене емпіричне дослідження присвячено порівнянню механізмів психологічного захисту дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку та їхніх батьків. Отримані дані дозволяють стверджувати як про більшу розвиненість психологічного захисту у зрілої особистості, так і про більшу уразливість дитячої особистості із затримкою психічного розвитку відносно власної неадекватної захисної поведінки.Документ Особливості психологічного захисту в системі взаємодії батьків і дітей із затримкою психічного розвитку.(ТОВ Копіцентр "Персей", 2011) Митрофанова-Керсанова, Лариса Анатоліївна; Mitrofanova-Kersanova, Larisa A.В дисертаційному дослідженні розглядаються особливості психологічного захисту в системі взаємодії батьків і дітей із затримкою психічного розвитку. У дисертації представлено теоретичний та емпіричний аналіз проблеми взаємозв'язку стилів виховання та основних механізмів психологічного захисту у батьків і дітей із затримкою психічного розвитку та інших дорослих членів сім'ї, які мають позитивне і негативне значення для дитини. Дослідження проблеми формування психологічного захисту дитини із затримкою психічного розвитку дозволило встановити, що засвоєння і переживання дітьми даної категорії доступного спостереженню захисної поведінки батьків не призводить до безпосереднього копіювання відповідних механізмів психологічного захисту, а знаходить своє віддзеркалення в генезисі захисних механізмів іншої якості, що свідчить про складний характер інтеріоризації дітьми батьківського впливу. На становленні системи психологічного захисту дитини відбиваються захисні особливості всіх категорій дорослих членів сімї, але найбільшу роль грає захисна поведінка батьків і негативно значущих дорослих. Мова йде про вихователів, які, незалежно від наявності або відсутності у дитини позитивних відчуттів до них, викликають у неї сильні негативні переживання (тривогу, страх, небажання спілкуватися).