Перегляд за Автор "Maliutina, Nataliia P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Категория высказывания в работах русских и польских литературоведов(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2016) Малютина, Наталья Павловна; Малютіна, Наталя Павлівна; Maliutina, Nataliia P.В статье рассматриваются подходы русских и польских ученых к категории высказывание в контексте разных областей гуманитарного знания: литературоведения, прежде всего, драмоведения, когнотологии, философии, прагмалингвиетики. Обращается внимание на внутренний диалог польских ученых с некоторыми представителями французской семиотической школы по изучению театра. Осуществляется попытка выявить сферу употребления данной категории в контексте некоторых направлений гуманитарной мысли в польском и русском литературоведении.Документ Літературознавство в контексті гуманітаристики(2023) Малютіна, Наталя Павлівна; Шевченко, Тетяна Миколаївна; Maliutina, Nataliia P.; Shevchenko, Tetiana M.Методичні вказівки спрямовані на організацію лекцій і практичних занять з курсу «Літературознавство в контексті гуманітаристики». Передбачено тематику лекційних і практичних занять, питання, що виносяться на обговорення, зразки тестових завдань, рекомендований список основної і додаткової літератури.Адресовано студентам філологічних спеціальностей.Документ Проблеми та методи сучасного літературознавства(2023) Малютіна, Наталя Павлівна; Шевченко, Тетяна Миколаївна; Maliutina, Nataliia P.; Shevchenko, Tetiana M.Методичні вказівки складені для організації лекцій і практичних занять з курсу«Проблеми і методи сучасного літературознавства». Передбачено тематику лекційних і практичних занять, питання, що виносяться на обговорення, зразки тестових завдань, рекомендований список основної і додаткової літератури.Адресовано студентам філологічних спеціальностей.Документ Тип театрального бачення: зближення та віддалення української та польської модерної драми(Фенікс, 2015) Малютіна, Наталя Павлівна; Maliutina, Nataliia P.У статті розглянуто тип театрального бачення в українській і польській драмі доби модерну на основі компаративного аналізу способів реактуалізації канону. Авторка виходила з того, що вагомий для польських модерних п'єс канон романтичної драми втілювався в різних варіантах неоромантичного бачення (у доробку С. Виспянського, К. Ростворовського, К. Тетмаєра та ін.). Натомість призабута традиція шкільної драми давалася взнаки в підтексті таких різних за жанром і стилем українських п'єс доби модерну, як трагедія В. Пачовського “Сон української ночі”, соціально-побутові драми С. Черкасенка та Є. Карпенка, одноактівки Л. Пахаревського та Олександра Олеся.