Перегляд за Автор "Kroshka, Oksana I."
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель емоційно-оцінного ставлення особистості до себе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.У статті розглядається основні теоретико-методологічні аспекти вивчення емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. Вивчення психологічних особливостей емоційно-оцінного ставлення особистості до себе, на думку автора, неможливо без визначення структури емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. Наведена авторська п’ятикомпонентна модель емоційно-оцінного ставлення особистості до себе.Документ Психологічний зміст і специфіка ставлення особистості до себе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Крошка, Оксана Іванівна; Kroshka, Oksana I.; Крошка, Оксана ИвановнаСтаттю присвячено проблемі дослідження самоставлення, яке є важливим аспектом психічного буття людини для адекватного розуміння особистості в цілому та самого процесу її самовизначення. Структура та специфіка ставлення особистості до себе і до власного "Я" впливають практично на всі аспекти поведінки людини, відіграють важливу роль в установленні міжособистісних взаємин.Документ Психологічні особливості емоційно-оцінного ставлення особистості до себе(2010) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології. – Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2010. В дисертаційному дослідженні розглядаються психологічні особливості емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми становлення та структуризації емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. На основі аналізу теоретико-методологічних робіт вітчизняних та зарубіжних дослідників автором визначені основні підходи до проблеми суб’єктності, структури та якісних характеристик емоційно-оцінного ставлення особистості до себе, розроблений комплекс психометрично обґрунтованих методів і процедур дослідження емоційно-оцінного ставлення особистості до себе відповідно поставленій меті. Виявлена загальнопсихологічна п’ятикомпонентна модель емоційно- оцінного ставлення особистості до себе. Виділена теоретико-емпіричним шляхом на підставі урахування основних показників та п’яти провідних компонент глобальна загальнопсихологічна структура емоційно-оцінного ставлення особистості до себе, яка включає суб’єкт-об’єктну, суб’єкт-суб’єктну та амбітендентну підструктури. Виявлені особливості та динаміка емоційно-оцінного ставлення особистості до себе на сензитивних етапах онтогенетичного розвитку (14-18 років).Документ Психологічні особливості емоційно-оцінного ставлення особистості до себе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.Проблема вивчення психологічних особливостей емоційно-оцінного ставлення особистості до себе неможлива без визначення структури емоційнооцінного ставлення особистості до себе. У статті розкриваються основні підходи до вирішення цієї проблеми, проводиться аналіз підходів до визначення структури емоційно-оцінного ставлення особистості до себе.Документ Самопізнання як форма емоційно-оцінного ставлення до себе на провідних етапах онтогенетичного розвитку(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.Проблема вивчення психологічних особливостей емоційно-оцінного ставлення особистості до себе неможлива без визначення специфіки самопізнання. У статті розкриваються основні підходи до вирішення цієї проблеми, проводиться аналіз підходів до визначення самопізнання як форми емоційнооцінного ставлення особистості до себе на провідних етапах онтогенетичного розвитку.Документ Специфіка емоційно-оцінного ставлення до себе на 17 році життя(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.Проблема вивчення психологічних особливостей емоційно-оцінного ставлення особистості до себе неможлива без визначення специфіки емоційнооц інного ставлення особистості до себе на провідних етапах онтогенезу. У статті наведена структура емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. Для вивчення відношень між різними аспектами емоційно-оцінного ставлення особистості до себе на кожному окремо узятому етапі онтогенезу використовувався метод головних компонент, що дозволило виявити специфічні особливості емоційно-оцінного ставлення особистості до себе в юнацькому віці.Документ Сучасні психологічні підходи до розуміння феномену суб'єктності(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2010) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.У статті розкриваються основні труднощі, пов’язані з виділенням феномену суб’єктності, обґрунтовується доцільність розглядання його як підґрунтя дослідження емоційно-оціночного ставлення до себе. Проаналізовані змістовні характеристики основних підходів до суб’єктності.Документ Теоретико-методологічні проблеми дослідження емоційно-оціночного ставлення до себе(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.У статті наведено аналіз основних підходів до проблеми структури та якісних характеристик емоційно-оціночного ставлення особистості до себе. Автор вважає, що теоретико-методологічне підґрунтя побудови логіки емпіричного дослідження емоційно-оціночного ставлення особистості до себе в онтогенезі складає провідні принципи системного, диспозиційного, феноменологічного (гуманістичного) підходів та основні положення психології ставлень В. М. Мясищева.Документ Феномен суб'єктності як психологічний потенціал особистості(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2009) Крошка, Оксана Іванівна; Крошка, Оксана Ивановна; Kroshka, Oksana I.У статті розглядається сутність феномена суб’єктності, що є психологічним потенціалом особистості. Розглядаються основні теоретико-методологічні аспекти вивчення феномена суб’єктності. Автор вважає, що саме система поглядів С. Л. Рубінштейна, що заклав методологічні основи розробки проблеми суб’єкта і суб’єктності у вітчизняній психології, є основним джерелом для сучасних досліджень проблеми суб’єктності.