Логотип репозиторію
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Українська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Ihina, Olena V."

Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Lexicology workshops
    (Букаєв В. В., 2024) Ігіна, Олена Володимирівна; Савранчук, Ірина Петрівна; Ihina, Olena V.; Savranchuk, Iryna P.
    У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни “Лексикологія англійської мови” на третьому курсі. Метою методичних вказівок є сформувати та актуалізувати у здобувачів вищої освіти теоретичні знання про лексикологічну диференціацію мови загалом і англійської мови зокрема, про засоби словотвору англійської мови, про типи лексичних значеннь слів, фразеологію та етимологію англійських слів. Передбачається формування практичних вмінь аналізувати та описувати лексичні засоби в англомовних текстах різних функціональних стилів.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Vocabulary practice
    (Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Терехова, Лілія Володимирівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Stepaniuk, Nelia V.; Terekhova, Liliia V.; Ihina, Olena V.
    У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на третьому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (архітектура, глобалізація, мистецтво, психологія, культури, технології).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Vocabulary studies
    (Букаєв В. В., 2023) Степанюк, Неля Василівна; Ігіна, Олена Володимирівна; Тхор, Неоніла Максимівна; Stepaniuk, Nelia V.; Ihina, Olena V.; Tkhor, Neonila M.
    У методичних рекомендаціях представлена тематика практичних занять, питання, що розглядаються, вправи та завдання для поглибленого розуміння та вивчення дисципліни на другому курсі. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (спілкування, навколишнє середовище, спорт, медицина, транспорт, література та кіномистецтво).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Анималистический нарратив Джека Лондона
    (2013) Игина, Елена Владимировна; Ігіна, Олена Володимирівна; Ihina, Olena V.
    Статья посвящена рассмотрению смены точки зрения (фокализации) и передаче ее представителю животного мира – собаке.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Анималистический нарратив о семье и ее проблемах
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Игина, Елена Владимировна; Ігіна, Олена Володимирівна; Ihina, Olena V.
    Статья посвящена рассмотрению анималистического нарратива “The Last Family in England”, его композиции, лексической организации, влиянию животных нарраторов/ фокализаторов на формирование основного концепта произведения
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    До питання класифікації наративу
    (2020) Ігіна, Олена Володимирівна; Игина, Елена Владимировна; Ihina, Olena V.
    Типологічна класифікація певної множини об'єктів виходить з двох підстав: всі складові множини повинні володіти загальною формуючую характеристикою, по-перше, і пропонована класифікація повинна включати всі об'єкти без залишку, по-друге. При цих досить жорстких умовах, однак, більшість класифікованих множин дозволяє кілька класифікацій, кожна з яких справедлива для всієї множини, але відрізняється характеристикою, покладеною в основу розмежування. Так, лінгвісти, наприклад, використовують генеалогічну (що виходить із спорідненості мов) і типологічну (що виходить із морфологічної або синтаксичної, або фонетичної подібності).
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до курсу «Основна іноземна мова (англійська)»
    (2022) Ігіна, Олена Володимирівна; Кашуба, Марина Валентинівна; Розанова, Олена Абрамівна; Ihina, Olena V.; Kashuba, Maryna V.; Rozanova, Olena A.; Игина, Елена Владимировна; Кашуба, Марина Валентиновна; Розанова, Елена Абрамовна
    Методичні рекомендації призначені для здобувачів вищої освіти 3-4 курсів денної та заочної форм навчання факультету романо-германської філології. Мета методичних вказівок полягає у розвитку лексичної компетенції здобувачів освіти у межах запропонованих тем (освіта, працевлаштування, туризм, міжнародні відносини, охорона здоров’я, технології тощо). Методичні вказівки складаються з двох частин. У першій частині наведено методику виконання завдань та вправ, обґрунтовуються методи навчання та пояснюються функції вправ, які представлені у другій частині методичних рекомендацій. Виконання запропонованих завдань допоможе здобувачам освіти активувати нову лексику, розвинути навички усного та письмового мовлення, перекладу, роботи з текстом у комунікативному аспекті.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Необычный дискурс Вирджинии Вулф
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Игина, Елена Владимировна; Ігіна, Олена Володимирівна; Ihina, Olena V.
    В статье рассматривается необычная структура биографии викторианской поэтессы Э. Барретт Браунинг, представленная с точки зрения основного фокализатора - спаниеля Флаша, рассказанная основным нарратором - В.Вулф, и документированная вторым голосом нарратива - цитатами из опубликованной переписки Э. Барретт Браунинг.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    О перепорученном повествовании
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Игина, Елена Владимировна; Ігіна, Олена Володимирівна; Ihina, Olena V.
    Роман как крупноформатное прозаическое произведение появился в Англии в Тюдоровские времена, в XVII веке, в двух основных жанрах: романы-мемуары и эпистолярные романы. И первые, и вторые пишутся от первого лица, даже если заявленный автор носит фиктивный характер, как, например, в первом произведении эпистолярного жанра «Любовная переписка дворянина и его сестры» А.Бен (Aphra Behn, Love-Letters Between a Nobleman and his Sister, 1683), где, как явствует из заголовка, письмами обмениваются придуманные мадам Бен влюбленные. Дань повествованию от первого лица впоследствии отдали все создатели английской литературы — от С. Ричардсона и Т. Г. Смоллета до выдающихся авторов Нового времени У. Голдинга и Г. Джеймса.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Об анимализме и антропоморфизме в художественной литературе
    (Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020) Игина, Елена Владимировна; Гайошко, Л. А.; Сиротенко, Т. В.; Ігіна, Олена Володимирівна; Гайошко, Л. О.; Ihina, Olena V.; Gaioshko, L. O.; Sirotenko, T. V.
    Статья посвящена исследованию основых этапов становления и развития анималистического дискурса как одного из широко представленных нестандартных направлений художественного нарратива, его антропоморфический аспект, а также его связь с когнитивной зоологией. Анималистический дискурс представляет собой уникальное явление, т.к. обнаруживается во всех стилях, во всех жанрах, в устной (фольклорной) и письменной формах, причем в последней представлен на протяжении двух тысяч лет. Он, в разных своих ипостасях, рассчитан на аудиторию детскую и взрослую, профессионально подготовленную (научную) и общую. Представленный в профессиональных жанрах, анималистический дискурс широко развился в течение последнего полувека – от антропологической зоологии до когнитивной психологии животных. Представленный в художественной речи, учитывая ее антропоцентричность, он сообщает информацию о животных, имея своей основной и конечной целью характеристику человека, живущего с животным. Антропоморфизм – (практически) обязательная характеристика всех анималистических произведений – рассматривается как одна из форм анимализма, чрезвычайно характерная для ранних исследователей поведения животных и широко используемая в художественном творчестве. Даже в профессиональных кругах до сих пор имеет место подобное заблуждение, хотя развитие зоопсихологии, когнитивной психологии животных в последние годы привели убедительные доказательства функционирования ранее не известных проявлений психической деятельности животных. Животное, безусловно, познает мир и у него должна быть своя “картина мира”. Однако, когнитивные механизмы у человека и животного различны: если для человека основным инструментом познания является слово (в связи с чем мы и говорим о языковой картине мира), то животное, лишенное этого основного когнитивного инструмента, резко ограничено в возможностях построения “своей” картины мира. Рассмотрение ряда персонажей анималистических нарративов как лингвокультурных типажей подтверждает абсолютную антропоцентричность любого художественного текста, кто бы ни был его нарратором и/ или фокализатором.
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Оригинальная нарративная структура биографической повести Вирджинии Вулф «Flush»
    (ПолиПринт, 2020) Игина, Елена Владимировна; Гайошко, Л. А.; Ігіна, Олена Володимирівна; Гайошко, Л. О.; Ihina, Olena V.; Gaioshko, L. A.
    В статье рассматривается необычная структура биографии викторианской поэтессы Э. Барретт Браунинг, представленная с точки зрения основного фокализатора – спаниеля Флаша, рассказанная основным нарратором – В.Вулф, и документированная вторым голосом нарратива – цитатами из опубликованной переписки Э. Барретт Браунинг.

DSpace та ОНУ імені І.І.Мечникова copyright © 2009-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Форма зворотнього зв'язку