Перегляд за Автор "Dobrovolska, Diana M."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Information technologies as an inalienable component of esp teaching(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Dobrovolska, Diana M.; Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Dobrovolska, L. V.Currently the Globalization has been penetrating all spheres of human life, the sphere of University education being not an exception. There are numerous manifestations of this process, the appearance of multicultured academic groups is among them. Multicultured academic groups, having definite characteristics from the methodological point of view, present certain peculiarities as to the groups’ organization, management and subjects teaching.The authors investigate the phenomenon “multicultured groups” and define their characteristics from the psycholinguistic point of view, present their recommendations as to ESP teaching.Документ Practical experience of information technologies-grounded teaching foreign languages(2022) Dobrovolska, L. V.; Dobrovolska, Diana M.; Добровольська, Людмила; Добровольська, Діана МихайлівнаContemporary educational environment mirrors the world and epoch peculiarities, the most vivid of which are the growth of English as the language of multicultured countries, organizations, establishments and institutions as well as the wide and constant usage of information technologies in the society’s social and political, economic and cultural spheres. The authors of the article dwell on several aspects of teaching English via the methodology that had been developed by them on the basis of Information Technologies and consequently was introduced into the Credit-Modular Teaching System at the lessons of English for the Specific Purposes. The object of the research was the phenomenon, known as the “multicultured university group”. The subject of the investigation was a set of the ESP lessons in which the learners collaborated for acquiring the new proficiencyoriented information, developing their reading, writing, listening and speaking skills. The authors analyzed the phenomenon “multicultured groups” from the psycholinguistic point of view; discussed the decade’s practical experience of English for the Specific Purpoces teaching at Odessa National I.I.Mechnikov Univerity; pointed out the merits of the IT-grounded ESP teaching; outlined the perspectives of the theoretical and practical research.Документ Англоязычный текст по философии как отражение лингвоментальности народа(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2002) Добровольская, Диана Михайловна; Добровольская, Людмила Владимировна; Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Dobrovolska, Diana M.; Dobrovolska, Liudmyla V.Англоязычные тексты по философии, будучи аутентичным материалом, обладают целым рядом специфических особенностей кодирования информации, которые типичны для носителей английского языка. Отражая общие тенденции передачи информации, философские тексты воплощают в себе все приёмы и стилистические фигуры искомого языка, требуют концептуального понимания на уровне семантики и прагматики. Авторы рассматривают обучающие возможности аутентичных текстов для приобщения к лингвоментальности народа.Документ Мовна гра в рекламних слоганах: проблема відтворення в перекладі(Національний університет «Острозька академія», 2015) Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольская, Диана Михайловна; Dobrovolska, Diana M.Статтю присвячено проблемі перекладу рекламних слоганів, що містять мовну гру. Визначено поняття мовної гри, окреслено специфіку реалізації мовної гри в рекламному тексті, зокрема в рекламних слоганах. Простежено особливості відтворення явищ мовної гри в перекладі рекламних слоганів з англійської українською мовою, подано рекомендації щодо перекладу багатозначних лексем і каламбуруДокумент Навчання англійської мови для спеціальних цілей у полікультурних групах(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Ануфрієва, Наталія Михайлівна; Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Ануфриева, Наталья Михайловна; Добровольская, Диана Михайловна; Добровольская, Людмила Владимировна; Anufrieva, Nataliya M.; Dobrovolska, Diana M.; Dobrovolska, Liudmyla V.Потреби суспільно-економічного життя кожноі краіни світу вимагають від фахівців вмінь та навичок досконалого спілкування іноземною мовою, бо у глобальному фаховому середовищі саме завдяки іноземній мови можна здійснювати обмін інформацією, а також плідно співпрацювати з колегами.Документ О формировании лексических навыков при профессионально-ориентированном чтении(2009) Добровольская, Диана Михайловна; Добровольская, Людмила Владимировна; Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Diana M.Лінгвістичні засоби автентичних текстів з менеджменту є головною причиною нерозуміння іноземцями інформації при читанні. Викладачі Одеського національного університету розробили нову технологію формування лексичних навичок студентів, що базується на читанні автентичних текстів і передбачає паралельний розвиток мовних та мовленнєвих навичокДокумент Оптимизация обучения русскому языку в университете: фразеологизмы как материал межкультурного развития(Астропринт, 2014) Добровольская, Людмила Владимировна; Добровольская, Диана Михайловна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Liudmyla V.; Dobrovolska, Diana M.В статье рассматриваются причины возникновения объективных и субъективных трудностей включения иностранцев в русскоязычную среду. Отмечается необходимость овладения фразеологизмами русского языка как отражением менталитета народа-носителя. Описаны этапы и задачи проведённого исследования, представлены качественные и количественные характеристики фразеологизмов, прошедших апробацию в учебном процессе. Авторы разработали методику развития базовых навыков обучаемых за счёт использования на занятии тезаурусно-тематических циклов (текстов с фразеологизмами и упражнений разного типа), делятся практическим опытом работы в университете. Использование в течение двух лет экспериментальных заданий, направленных на усвоение иностранцами русской фразеологии, показало их эффективность. Студенты быстрее усваивают изменяющиеся формы ключевых слов, входящих в состав фразеологизмов, овладевают базовой лексикой русского языка, реалиями лингвокультуры. Приращивание когнитивного поля иноязычного тезауруса происходит благодаря усвоению новых значений лексических единиц, пониманию концептуальных отношений между отдельными единицами внутри фразеологизмов.Документ Особенности иноязычных текстов по прикладной лингвистике как базы для развития ментальности(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Добровольская, Диана Михайловна; Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Diana M.Текст как продукт реальной коммуникации, отображающий лингвоментальность народа-носителя языка, имеет не только аксеологическую ценность, но и огромный потенциал по повышению степени мотивации овладения иностранным языком. Использование аутентичных текстов как материала для развития языков и речевых навыков оптимизирует приобщение студентов к иноязычной культуре, способствует формированию концептуальных знаний.Документ Особливості сприйняття рекламних слоганів (на матеріалі перекладів англомовних слоганів українською та російською мовами)(ДДПУ імені І. Франка, 2016) Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольская, Диана Михайловна; Dobrovolska, Diana M.Статтю присвячено окресленню проблеми адекватності перекладу рекламних текстів загалом і слоганів комерційної реклами зокрема. Здійснено огляд наукових праць із питань перекладу рекламних текстів та обґрунтовано актуальність обраної теми. Наведено основні наукові підходи до визначення слогану як мовленнєвого жанру рекламної комунікації. Доведено важливість врахування особливостей сприйняття слоганів потенційними споживачами реклами завдяки проведенню асоціативного експерименту. Врахування результатів асоціативного експерименту покращить якість перекладу рекламних слоганів відомих торгових марок.Документ Про контактні та дистанційні форми та прийоми навчання іноземної мови(2020) Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Dobrovolska, Diana M.; Добровольская, Диана МихайловнаTeaching a foreign language for the specific purposes is efficient due to the usage of some contact and distant forms and techniques which take into consideration the level of students’ skills development, the peculiarities of their future specialization in the field of knowledge, the necessity to communicate in a polycultured environment and their desire to use modern IT technologies and gadgets. Several contact and distant forms of teaching English to the university students were devised and implemented at the faculties of International Economic Relations, Philological, Mathematics and Law, the results being positive (as the 5-year teaching experience proves) both from the point of view of the learners’ eagerness to study and their academic achievements. The present article outlines this work.Документ Про лінгвокультурну спадщину народу як чинни к впливу на міжмовну комунікацію(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2004) Добровольська, Діана Михайлівна; Добровольська, Людмила Володимирівна; Добровольская, Диана Михайловна; Dobrovolska, Diana M.В статті проаналізовано низку питань, пов'язаних з лінгвокультур ним спадком народу, що утілений у мові, що може як сприяти міжкуль турній комунікації, так і бути чинникам, ускладнюючим спілкування. Наведено приклади типових мовленнєвих ситуацій спілкування в режи мах: українська мова — англійська.Документ Слогани у площині міжкультурної комунікації і перекладу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2021) Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Diana M.Сучасний світ сповнено різноманітними гаджетами, приладами, можливостями у сфері побуту, навчання, роботи і відпочинку, медичного обслуговування, індустрії краси і моди тощо. І таких прикладів катма в усіх сферах людського життя. Часто на вибір впливають фактори співвідношення ціни та якості, а також часово-просторові характеристики товарів та послуг тощо. Проте здебільшого рушійною силою вибору людини стає власний досвід і знання або опосередкований досвід інших споживачів. Інформацію часто дізнаємося із засобів масової інформації. Наразі, коли рух, поквапливість, швидкість – не абстрактні категорії, а потреба сучасної людини, то навіть аудіо-візуальну інформацію ми бажаємо отримувати швидко, стисло, проте достатньо змістовно і зрозуміло. Коротке і змістовне текстове повідомлення (в усній чи письмовій формі) стає важелем людського вибору у морі можливостей. Саме текст, з його інформаційно-комунікативними і психолінгвістичними характеристиками здебільшого впливає на реципієнта і скеровує його подальші дії, вчинки та поведінку.Документ ТЕКСТЫ С ФРАЗЕОЛОГИЗМАМИ КАК МАТЕРИАЛ МЕЖКУЛЬТУРНОГО РАЗВИТИЯ(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2013) Добровольская, Людмила Владимировна; Добровольская, Диана Михайловна; Магомедова, Людмила Петровна; Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Diana M.Украина, как государство, подписавшее Лиссабонскую конвенцию и Конвенцию N 15 Совета Европы, поступательно интегрирующее в мировое образовательное пространство, все больше привлекает внимание выпускников школ из разных государств. Интерес к вузам Украины объясняется рядом факторов социально-культурного, политического и экономического характера, в том числе, возможностью получения качественного, социально- востребованного высшего образования. Иностранные граждане обучаются во многих городах Украины. Одесса занимает лидирующее место по численности студентов- иностранцев, как Харьков и Киев. Одесский национальный университет им. И. И. Мечникова и Одесская академия связи им. А.С.Попова издавна являются ведущим академическими вузами, где иностранные учащиеся получают не только профессиональное образование в избранной сфере, но и овладевают русским и украинским языком.Документ Формирование навыков профессионально-ориентированной устноречевой коммуникации с помощью иноязычного интервью(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2008) Добровольская, Диана Михайловна; Магомедова, Людмила Петрівна; Добровольська, Діана Михайлівна; Dobrovolska, Diana M.Эффективность профессионально-ориентированной устноречевой коммуникации можно повысить, если у студентов формировать навыки участия в интервью на изучаемом иностранном языке. Авторы анализируют лингвокоммуникативные особенности англоязычных интервью, уточняют роли коммуникантов в них.