Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ЕПФ за Автор "Borshch, Viktoriya I."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methodological recommendations(2017) Borshch, Viktoriya I.; Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория ИгоревнаReformation of healthcare sector of Ukraine supposes the formation of new “generation” of medical personnel. It considers as the urgent objective training of high-qualified medical staff. This supposes not only qualitative professional education, but formation of their capability to implement principles of health economics, management and marketing sciences to the medical organization’s activity, to solve financial, economic and administrative tasks. Working-out of such skills of medical personnel is directed to healthcare system’s efficiency increasing. Thus, the main goal of these methodological recommendations is to form the economic thinking of medical students. As a result of studying recommendations students will acknowledge with main economic laws, mechanisms and categories of health care; they will receive theoretical and practical knowledge in marketing and management of health care. Recommendations are directed at the knowledge and practical skills obtaining, which are necessary for effective managerial decisions process realizing in healthcare field. A perfect study of the discipline will enable students to master the general laws, principles of formation and development of the economic, marketing and management system of the medical organization's activities.Документ Ефективність управлінської праці(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория Игоревна; Borshch, Viktoriya I.В сучасних умовах господарювання конкурентною перевагою промислового підприємства стають його людський капітал та інноваційний потенціал. Це обумовлює необхідність застосування нових підходів до управління підприємствами та перенесення основної уваги на забезпечення ефективності та результативності управлінських систем, що потребує розв’язання науково-практичних завдань щодо оцінювання потенціалу та результатів діяльності управлінського персоналу. Перехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до освіти спеціалістів в сфері менеджменту та адміністрування, до їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, раціонального використання ресурсів та ефективного впровадження результатів науки та техніки у практичну діяльність. Предметом навчальної дисципліни є теоретико-методичні засади та практичні аспекти реалізації процесу оцінювання ефективності управлінської праці організації. Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є управлінська праця як специфічний вид людської діяльності, який пов'язано з виконанням функціонального навантаження з використанням методів, принципів та стратегій управління задля досягнення головної мети організації, що направлено на максимізацію її вартості. Мета дисципліни полягає у формуванні сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі аналітичного менеджменту, розвиток аналітичної компетентності студентів шляхом розкриття сутності ефективності управлінської праці, формування процесу оцінювання та аналізу, а також методик її оцінювання. Відповідно до мети, завданнями курсу є формування: - здатності аналізувати соціально-значимі проблеми та процеси; - здатності аналізувати загальну, економічну та операційну діяльності організації та використовувати результати аналізу для підготовки та прийняття управлінських рішень; - здатності оцінювання ефективності управлінської команди організації. Досконале вивчення дисципліни дозволить засвоїти загальні закономірності, принципи формування та розвитку системи управління діяльністю організації. Міждисциплінарні зв’язки: організаційна поведінка, міжнародний бізнес, керування персоналом, фінансовий менеджмент, розробка управлінського рішення, стратегічний менеджмент, інноваційний менеджмент.Документ Менеджмент в невиробничій сфері(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2015) Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория Игоревна; Borshch, Viktoriya I.В сучасних умовах соціально-економічного розвитку українського суспільства питання планування, ухвалення рішень, організації діяльності та її мотивації, лідерства та організації маркетингової діяльності стають найактуальнішими проблемами організації будь-якого виду діяльності, у тому числі і невиробничої. Перехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до освіти спеціалістів невиробничої сфери діяльності, до їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, раціонального використання ресурсів та ефективного впровадження результатів науки та техніки у практичну діяльність. Предметом навчальної дисципліни є загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління організацією. Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є управлінська діяльність як форма відображення економіко-господарчого механізму управління виробничої та невиробничої сфери діяльності та соціально-організаційний механізм управління інтелектуальним капіталом організації. Мета дисципліни полягає у формуванні сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, отримання студентами практичних та теоретичних знань з сучасного менеджменту, організаційних, управлінських та ринкових відносин як складової частини суспільних відносин. Відповідно до мети, завданнями курсу є формування: - вивчення основ менеджменту як складових елементів формування ефективної діяльності організації; - викладання загальної теорії та практики основ менеджменту; - визначення загальних принципів та концепції менеджменту; - опанування практичних методів стратегічного управління діяльністю організації. Досконале вивчення дисципліни дозволить засвоїти загальні закономірності, принципи формування та розвитку системи управління діяльністю організації. Міждисциплінарні зв’язки: організаційна поведінка, міжнародний бізнес, керування персоналом, фінансовий менеджмент, розробка управлінського рішення, стратегічний менеджмент, інноваційний менеджмент. Навчальна дисципліна «Менеджмент в невиробничій сфері» є складовою програми професійної підготовки бакалаврів. Дисципліна «Менеджмент в невиробничій сфері» вивчається студентами п’ятого курсу денної форми навчання та п’ятого курсу заочної форми навчання філософського факультету спеціальності «Філософія» та «Культурологія» Одеського національного університету імені І. І. Мечникова на протязі одного семестру.Документ Оцінка ефективності управлінської команди в бізнес-організації(2016) Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория Игоревна; Borshch, Viktoriya I.Мета модуля – розвиток аналітичної компетентності керівників бізнес-організації шляхом розкриття сутності ефективності управлінської команди та аналізу методик її оцінювання. Цільова аудиторія – студенти, аспіранти, діючі та потенційні керівники бізнес- організацій різних розмірів і форм власності. Тематичний план модуля: - Тема 1. Формування та динаміка управлінської команди бізнес-організації -Тема 2. Ефективність управлінської команди бізнес-організації -Тема 3. Механізм оцінювання ефективності управлінської команди бізнес- організації Результати навчання: очікується, що після завершення модуля студент буде: - знати основні засади роботи управлінської команди в бізнес-організації; - вміти оцінювати ефективність управлінської команди бізнес-організації; - володіти механізмом оцінювання ефективності управлінської команди бізнес-організації.Документ Управлінські дослідження(2015) Борщ, Вікторія Ігорівна; Борщ, Виктория Игоревна; Borshch, Viktoriya I.В сучасних умовах господарювання конкурентною перевагою промислового підприємства стають його людський капітал та інноваційний потенціал. Це обумовлює необхідність застосування нових підходів до управління підприємствами та перенесення основної уваги на забезпечення ефективності та результативності управлінських систем, що потребує розв’язання науково-практичних завдань щодо формування аналітичного інструментарію систем управління. Перехід економіки країни на ринкові умови господарювання вимагає нових підходів до освіти спеціалістів в сфері менеджменту та адміністрування, до їх вміння застосовувати теоретичні знання на практиці, раціонального використання ресурсів та ефективного впровадження результатів науки та техніки у практичну діяльність. Предметом навчальної дисципліни є методи та форми емпіричних і наукових досліджень у менеджменті. Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є управлінська праця як специфічний вид людської діяльності, який пов'язано з виконанням функціонального навантаження з використанням методів, принципів та стратегій управління задля досягнення головної мети організації, що направлено на максимізацію її вартості. Мета дисципліни полягає у формуванні сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань, вмінь та навичок в області аналітичної дослідницької роботи з метою забезпечення науково аргументованої та об’єктивної підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень.