Факультет романо-германської філології
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Факультет романо-германської філології за Автор "Антропова, Сніжана Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психотерапевтичний підхід до навчання французької мови як засіб корекції психоемоційного стану військовослужбовців(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Антропова, Сніжана ОлегівнаУкраїнська нація в останні роки переживає надзвичайно складні часи. В умовах нестабільності і посягання на безпеку держави відчувається потреба в кваліфікованих військових кадрах, які б могли, окрім несення своїх безпосередніх службових обов’язків, самостійно регулювати власний психоемоційний стан, щоб працювати максимально продуктивно, не завдаючи шкоди здоров’ю. Водночас, із стрімкою інтеграцією України у міжнародний простір, постає потреба у володінні військовослужбовцями іноземними мовами задля забезпечення ефективної комунікації й обміну військовим досвідом. Ці два завдання мають стратегічну цінність у загальному плані розвитку української армії, адже мають на меті формування всебічно розвиненого, «універсального» професіонала, здатного адаптуватись до будь-яких умов і будь-якого оточення. Актуальність теоретичної розробки і відтворення спеціальної методики зумовлені необхідністю задоволення високих запитів, згаданих вище, адже двоплановість цих запитів дуже рідко враховується у дослідженнях, і тому вони, як показує досвід опрацювання теоретичного матеріалу, або сфокусовані на лінгвістичному аспекті опанування мови, або на психологічному. Саме тому теоретичною базою дипломної роботи є дослідження різних підходів і методів навчання іноземної мови: психотерапевтичного, інтенсивного, інтегративного, контекстного. Серед авторів, що активно працювали у цих напрямках є як зарубіжні (П. Бергер, Т. Лукман, А. Маслоу, А. Матуліс, К. Роджерс), так і вчені з пострадянського простору (А. Вербицький, Л. Гегечкорі, Н. Каліна, А. Китайгородська, Г. Лозанов, І. Румянцева, І. Шехтер). Також, окремий напрям досліджень, на який було звернуто увагу, – це навчання іноземним мовам військовослужбовців, адже окреслений аспект визначає і конкретизує як зміст навчання, так і його форму. Проте на сьогодні навчання військовослужбовців іноземним мовам, будучи надзвичайно актуальним, залишається недостатньо розвиненою сферою і зводиться до «класичних» освітніх програм для курсантів у вищих військових навчальних закладах і несистематично організованих курсів вивчення мов, розрахованих на функціонуючих військовослужбовців, як, наприклад, у Військовому інституті Київського національного університету імені Тараса Шевченка або в Національній академії Національної гвардії України.