Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФІФ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФІФ за Автор "Bohata, Lidiia M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ İнновацiйний характер категорiй сучасноï гуманiтаристики(2015) Богата, Лідія Миколаївна; Богатая, Лидия Николаевна; Bohata, Lidiia M.Курс «İнновацiйний характер категорій сучасноï гуманiтаристики» є складовою професiйноï підготовки студентiв-культурологiв. Категоріальний апарат будь-якоï дисципліни – це важливе пiдгрунття для ïï засвоєння. Дослiдження тих або iнших дисциплiнарних галузей свідчить про те, що з часом вiдбуваються певнi категоріальнi зсуви, змiни в категоріальних сiтках: з´являються нові категорiï, традицiйнi категорiï починають працювати у так званому «фоновому режимi» та навпаки: деякi «застарiлi» категорію отримують нове життя, що й можна назвати процесами категоріальних iнновацiй. Сучасна гуманiтаристика є дисципліною, що знаходиться на стадiï свого визначення. Гуманітарне знання містить приклади дуже вiдмiнних дефініцій цієї дисципліни, але багато з означень, що iснують, підкреслюють факти нескінченних міждисциплінарних змiшень, якi й формують суто гуманiтарнi дискурси. Такi змішення й призводять до того, що певні категорiï, що виникали в межах тієї або іншої дисциплiнарноï лакуни, починають дрейфувати у близькі гуманитарнi зони. Категорiï змiшуються, вибудовуються нові категоріальні сітки i ці процеси потребують пильноï уваги досiдникiв. Мета курсу – навчити студентiв орiєнтуватися в сучасному гуманiтарному унiверсумi знання, свiдомо оперувати фундаментальними категорiями гуманiтаристики.Документ Методологiя постмодерну(2015) Богатая, Лидия Николаевна; Богата, Лідія Миколаївна; Bohata, Lidiia M.Курс «Методологія постмодерну» є важливою складовою професiйноï підготовки студентiв-культурологiв. Цей курс є продовженням декількох програмних напрямів культурологічної освiти: історії європейської культури; методів гуманітарних досліджень; застосування філософських методів в культурологічному аналізі. Курс спрямований на розвиток у студентів навичок самостійного дослiдження складних текстів, освоєння нових термiнологiчних тезаурусів, виявлення і формування індивідуальних дослідницьких технік. Мета викладання курсу – сформувати у студентiв свiдоме ставлення до проблем методологiï пiзнання на прикладi виявлення методологiчнiх пошукiв французьких фiлософiв - постструктуралістів. Дослiдити мiсце постмодерну та посмодернiзму в iсторiï розвику сучасноï культури; сприяти формуванню і вдосконаленню навичок самостійного аналітичного мислення у сфері гуманітарного пiзнання; опанувати можливостi філософських підходiв до дослiдження процесів і тенденцій розвитку сучасного інформаційного суспільства.Документ Наука в системі культурологічного знання(2019) Богата, Лідія Миколаївна; Богатая, Лидия Николаевна; Bohata, Lidiia M.Курс «Наука в системі культурологічного знання» є важливою складовою професiйноï підготовки студентiв-культурологiв. Цей курс є продовженням декількох програмних напрямів культурологічної освiти: історії європейської культури; методів гуманітарних досліджень; проблеми застосування філософських та загальнонаукових методів в культурологічному аналізі. Курс спрямований на розвиток у студентів навичок самостійного дослiдження складних наукових текстів, освоєння нових наукових тезаурусів, виявлення сучасних наукових трендів, формування дослідницьких технік багатоаспектного культурологічного аналізу. Предметом вивчення курсу є наука як складова сучасноï культури, як низка умов і обставин, пов’язаних з формами суспільної організації науки, з людськими якостями науковців, з факторами і чинниками, в яких проявляються впливи суспільства, культури на науково-пізнавальний процес. Мета викладання курсу − формування у студентів базових уявлень, що стосуються науки як складовоï сучасноï культури, змістовне розширення розуміння таких понять як “науковий метод”, “істина”, “факт”, “раціональність”, парадигма тощо, досягнення студентами бiльш глибокого рівня усвідомлення змiсту власної наукової діяльності, розуміння культурології як сучасної гуманітарної наукової дисципліни.