06. Факультет історії та філософії
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 06. Факультет історії та філософії за Автор "Bevzyuk, Natalia P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Біблійна теологія та екзегеза(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Теологія – це результат певного церковного досвіду, містичного надхнення. Вона «дає відповіді на питання про людину, світ і Бога. Але дає їх, використовуючи не тільки розум, алей віру, оскільки теологія – все-таки частина релігійного світогляду». Біблійна теологія визначає загальну тематичну єдність на основі окремих уривків, вона показує розвиток ідей в процесі Божого одкровення і виявляє найважливіші істини на основі окремих висловлювань. Німецького екзегета І.-П. Габлера (1753–1826) вважають батьком біблійної теології.Документ Основи герметики(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2019) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Методичні вказівки присвячені основним питанням філософської герменевтики. Розглядаються питання розуміння як предмета герменевтики, тексту як об’єкту герменевтиничного аналізу. Історія герменевтичних вчень аналізується через особливості етапів формування герменевтики. Методичні вказівки рекомендовані студентам, викладачам та всім, хто вивчає герменевтику та філософію.Документ Особливості взаємодії соціальної системи і теології культури(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Теологія культури покликана визначити конкретний релігійний досвід у своєму системному соціальному виявленню. Теологія культури є проявлення релігійного досвіду, який осмислює феномен релігійного як субстанцію культури, а не як одну з його галузей.Документ Християнська етика господарської діяльності як основа інтеграції суспільства(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2022) Бевзюк, Наталя Петрівна; Bevzyuk, Natalia P.Християнство як релігійна система, своїм вищим завданням вважає досконале буття людини в безпосередньому зв’язку цього буття з буттям Бога. Останнє є упорядкованим початком і джерелом соціально-етичних відношень, які визначають систему цінностей і соціальну поведінку. Екзістенціально-аксіологічні засади існування людини об’єктивно грають роль посередника між абсолютним і відносним. В самому цьому існуванні розкривається феномен любові, сповненої надії та віри, з притаманною тільки йому людяністю. Ця людяність лежить за межами раціональних мотивів. Вона – питання особистого досвіду, який виявляється в процесі соціалізації особистості, «обтяженої досвідом християнської церкви». Гуманізм, який виходить з віри, надії та любові дотримується критичної дистанції по відношенню до існуючого світу і його структур: державним, суспільним, економічним та ін.