07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 07. Факультет журналістики, реклами та видавничої справи за Автор "Aleksieieva, Nataliia M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Associative identification of proper names: a cognitive approach(2021) Aleksieieva, Nataliia M.; Алексєєва, Наталія Михайлівна; Алексеева, Наталья МихайловнаA mental lexicon is a storage that holds the data about everything we know until it is required to be used. Onyms are stored in the mental lexicon in the form of concepts as individual units of knowledge which reflect the personal experience of the human being. The research aims to explore the standard ways of associative comprehension of proper names to better understand the essence and meanings they exhibit. The view substantiates that the transition from traditional to cognitive onomastic research will help to settle disputes among onomasticians and language philosophers as to the controversial subject of the semantic and referential status of proper names. In this research, the author conducts a free-associative experiment with 250 English native speakers. The result of the study was the conclusion that the ways of associative identification of onyms depend not only on our presuppositional knowledge, direct or indirect experience in connection to a certain proper name but also on a set of proprial and linguistic features peculiar to each name. The specificity of each proper name in this sense will determine the primary mechanism of its associative identification.Документ Криза біженців крізь призму журналістських світлин (за матеріалами "The Guardian" 2015-2018 рр.)(2019) Алексєєва, Наталія Михайлівна; Коваленко, Алла Федосіївна; Алексеева, Наталья Михайловна; Коваленко, Алла Федосеевна; Aleksieieva, Nataliia M.; Kovalenko, Alla F.Стаття присвячена дослідженню особливої ролі фотографії в конструюванні образу біженця у свідомості читачів. У розвідці було створено класифікацію досліджуваних світлин з точки зору об`єкта зображення. Серед них є світлини, що зображують самих біженців, ті, що вихоплюють окремі об`єкти та предмети, стосовно теми, а також світлини політиків, які не входять до основних об`єктів нашого дослідження, але задля повноти та об`єктивності аналізу були включені у вибірку. При вивченні репрезентації біженців було також проаналізовано візуальні ресурси, які конструюють вплив зображення на читача. Основну увагу приділено плану (великий / середній / далекий), який встановлює більшу чи меншу соціальну дистанцію між читачем та об'єктом. Виявлено основні прийоми конструювання образу біженця у фотографії.