Педагогічні науки
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Педагогічні науки за Автор "Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Асистентська (педагогічна) практика у ЗВО(Олді плюс, 2024) Нагорна, Наталія Володимирівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Nahorna, Nataliia V.; Vieilandie, Liliia V.-V.У методичних рекомендаціях розглядаються загальні положення проведення асистентської практики, питання її організації і змісту та підведення підсумків практики. Детально розкриті вимоги до асистентської (педагогічної) практики у ЗВО, особливості підготовки та проведення занять та рекомендації щодо їх реалізації. Методичні рекомендації можуть бути корисними викладачам, здобувачам, усім, хто цікавиться проблемами організації та проведення асистентської (педагогічної) практики у ЗВО.Документ Використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мельник, Е. В.; ; Vieilandie, Liliia V.-V.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаАктуальність дослідження використання онлайн ресурсів для формування креативного мислення майбутніх викладачів у процесі вивчення іноземної мови відображає сучасні реалії та потреби освітньої сфери. Завдяки швидкому розвитку технологій та доступу до Інтернету, використання онлайн ресурсів стає все більш популярним і ефективним засобом навчання іноземних мов.Документ Дистанційне навчання: сучасний погляд на проблеми та переваги(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Мітакі, Т. В.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Інформаційні технології, зокрема дистанційне навчання, набирають усе більшої популярності у навчальному процесі початкової, середньої та вищої освіти. Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 25 квітня 2013 р. № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційнокомунікаційних технологій.Документ Кваліфікаційна робота (підготовка та захист)(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять загальні положення щодо виконання, написання та оформлення кваліфікаційної роботи магістра. У публікації надано методичні рекомендації для студентів, наукових керівників та рецензентів за даним напрямом підготовки. Положення методичних рекомендацій є обов’язковими для використання здобувачами другого (магістерського) рівня за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Конструювання тестових завдань та тестів(2023) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки», здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Методика викладання і виховання у вищій школі(Олді плюс, 2024) Князян, Маріанна Олексіївна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Kniazian, Marianna O.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до практичних занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Методологія педагогічних досліджень(2023) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Моніторинг як інструмент управління якістю вищої освіти(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Ву, Зієп Лінь; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Актуальність дослідження визначається розповсюдженням моніторингу як інструменту оцінки ефективності будь–якої практичної діяльності. Моніторингова діяльність не є вже тільки інструментом промислового виробництва, такий вид діяльності активно використовується й у гуманітарній галузі. Актуальність проблеми моніторингу та управління якістю освіти підтверджується рядом міжнародних та вітчизняний документів, у тому числі прийнятої у рамках Болонської конвенції: Закон України «Про вищу освіту», «Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032роки» та інші. Використання моніторингу в різних сферах діяльності, зокрема в освітній галузі, розглядається в працях таких дослідників як А. А. Ахмадеєва, М. Б. Гузарова, А. І. Бичкова, І. В. Вавілова, О. М. Касьянов, О. М. Майоров та ін. Методологічні аспекти застосування моніторингу у вищій школі аналізуються на сторінках праць П. Ф. Анісімова, Л. Є. Виноградова, А. І. Галагана, В. О. Кальнея, Т. А. Стефановська.Документ Організація освітнього процесу в умовах військового стану: проблеми та напрями досліджень(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Руда, А. Д.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Першочерговим моментом для організації освітнього процесу в умовах військового стану є визначення форми організації освітнього процесу. Організація освітнього процесу може здійснюватися в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Форма організації освітнього процесу залежить від безпекової ситуації в кожному населеному пункті та визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій, крім цього рішення приймається за участю батьків.Документ Педагогіка(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогіка та психологія вищої школи(2023) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Vieilandie, Liliia V.-V.; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, методичні рекомендації до проведення різних форм семінарських занять – тренінгові заняття, використання методики «Ток-шоу» та інше. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки», здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Педагогічна інноватика та майстерність викладача(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Prokofyeva, Lyubov B.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Переддипломна практика(2023) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Розкривають мету, основні завдання переддипломної практики, надають можливість ознайомитись зі змістом практики та формою звіту за результатами її проходження.Документ Превентивна педагогіка та інклюзивна освіта(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Проблема формування правової компетентності викладача вищої школи(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2023) Краснощок, С. В.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Інтенсивність перетворень в функціонуванні суспільного ладу та зміни в життєвому устрою кожної людини, які були спричинення наслідками військової агресії проти України (функціонування економіки у стані війни, масове внутрішнє переселення населення та імміграція за кордон, перебої з постачанням енергетичних ресурсів та інші фактори) з одного боку, а також посилення процесів інтеграції з Європейським Союзом, не лише не змістили фокус уваги з проблеми формування правової компетентності викладача вищої школи, а навпаки активізували додаткові засоби для досягнення поставленої мети. Сьогодні викладач, як носій суспільно– моральних (етичних, правових, ціннісних норм), стає не тільки суб’єктом цих норм, а й транслятором, основою подальшого засвоєння, використання та їх існування. Проблема формування правової компетентності не є нової для педагогічних досліджень.Документ Соціальна місія вчителя в сучасному суспільстві(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Зайцев, М. О.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.У вирі сучасних подій перед різними соціогуманітарними науками з’являється все більше питань пов’язаних з розумінням того, як саме нам ставитися та реагувати на ті чи інші соціополітичні явища. Саме війна, як сила яка спрямована на знищення та асиміляцію нашого соціуму, має найбільший вплив. Тому й не дивно, що у педагогічній науці ще більше постає питань щодо того, хто такий вчитель та яка його соціальна місія. Вчитель, як практик педагогічної науки, є доволі цікавим об’єктом дослідження, бо його величезна відповідальність, як одного з перших формувальників особистості, а відповідно в певній мірі й суспільства, дає змогу прогнозумати ті чи інші соціальні трансформації.Документ Тренінг особистісно-професійного росту(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, рекомендовану літературу та перелік питань для контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічних спеціальностей, допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Тренінгові технології у вищій школі(Олді плюс, 2024) Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Прокоф'єва, Любов Борисівна; Vieilandie, Liliia V.-V.; Prokofyeva, Lyubov B.Методичні рекомендації містять орієнтовні питання семінарських занять, практичні завдання, завдання для самостійної роботи, питання для підсумкового контролю. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.Документ Інструменти гейміфікації освітнього процесу(Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2024) Дерманський, І. П.; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Vieilandie, Liliia V.-V.На початку ХХІ століття навчання з використанням ігрових елементів почало носити масовий характер. У сучасних наукових педагогічних дослідженнях ми все частіше зустрічаємо термін «гейміфікація», який розуміється як інтеграція ігрової форми у неігровому процесі, наприклад – навчальному. Теорію гуміфікації у 1980 році почав розробляти Річард Бартл, професор Ессекського університету. При цьому він розділяв поняття «ігрове навчання» - отримання знань та навичок, через конкретну гру, та поняття «гейміфікація» - використання ігрових технік. Хоча, ідея щодо включення до навчання ігрових елементів для вітчизняної педагогічної думки не є новою. Так, ще К. Д. Ушинський говорив, що для учня гра замінює дійсність та робить її більш цікавою, зрозумілою, тому що він сам у процесі гри її створює.Документ Історія, концепції та інновації в галузі освіти та педагогіки(2023) Прокоф'єва, Любов Борисівна; Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна; Prokofyeva, Lyubov B.; Vieilandie, Liliia V.-V.Методичні рекомендації містять питання для обговорення на семінарських заняття, практичні завдання, завдання для самостійної роботи. Методичні рекомендації розроблені для здобувачів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» та допомагають при підготовці до семінарських занять, оформлені робіт при самостійному виконанні завдань.