Психологічні особливості взаємодії соціального правцівника з клієнтом (прикладний аспект)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У соціальній роботі професійне спілкування працівника з клієнтом розгортається як взаємозалежний обмін діями, уміннями та навичками. Наш багаторічний досвід практичного консультування клієнтів соціальних служб дозволяє зробити висновок, що ведучим у цьому процесі безумовно є співробітник (волонтер) соціальної служби. Саме рівень його комунікативної компетентності в сфері психології спілкування забезпечує безпроблемну взаємодію у системі «співробітник-клієнт». Фактично, це повинен буди фахівець в галузі психологічних знань.
Опис
Ключові слова
соціальні працівникі, психологічна компетентність, волонтер, взаємодія
Бібліографічний опис
Історична психологія та мультикультурність : збірник статей ІІІ міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. «Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки», 1 лютого-1 березня 2016 року : присвяч. 25 річниці заснування наук. шк. іст. психол. в ОНУ імені І.І. Мечникова / Одеський нац. університет ім. І. І. Мечникова [та ін.] ; редкол.: Л. М. Дунаєва [та ін.] . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2016.
DOI
ORCID:
УДК