Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компанії

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сучасний маркетинг набуває нові форми й значення завдяки активному розвитку Інтернету. Настає час комплексного Інтернет-маркетингу, інструменти якого ефективнно працюють на досягнення маркетингових цілей компанії. Інтерент-маркетинг постійно і динамічно розвивається, тому слід очікувати змін, інновацій і нових можливостей для діяльності. Інтернет як маркетинговий інструмент, об’єднавшись іншими комунікаційними середовищами, стане платформою для створення якісно нових можливостей для розвитку діяльності.
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, інтернет-маркетинг, Україна
Бібліографічний опис
Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції Молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління», 4 листопада 2016 року. Київ
DOI
ORCID:
УДК