Формування і підтримка корпоративної культури підприємств індустрії туризму

Альтернативна назва
Formation and support of corporate culture of tourism industries enterpriseses
Ескіз недоступний
Дата
2025
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному світі, де туристична галузь відіграє все більш важливу роль в економічному розвитку країн, а питання формування та підтримки ефективної корпоративної культури в підприємствах туристичной ідустрії стоїть доволі гостро. Туризм не тільки сприяє підвищенню рівня зайнятості, розвитку інфраструктури та покращенню іміджу країни, але також є одним із ключових чинників соціального, культурного та економічного обміну між народами в цілому. В умовах високої конкуренції на ринку туристичних послуг саме корпоративна культура буде виступати важелем, який здатен забезпечити сталість розвитку, підвищення якості обслуговування а також формування позитивного іміджу компанії.
Опис
Ключові слова
242 туризм, бакалавр, корпоративна культура, формування, чинники, підприємство, індустрія туризму
Бібліографічний опис
Кшановський, В. І. Формування і підтримка корпоративної культури підприємств індустрії туризму = Formation and support of corporate culture of tourism industries enterpriseses : кваліфікаційна робота бакалавра / В. І. Кшановський. – Одеса, 2025. – 55 с.
DOI
ORCID:
УДК