Емпатія в бізнесі

Альтернативна назва
Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Емпатія в бізнесі — це здатність розуміти емоції, актуальні потреби та мотивації співробітників, клієнтів і партнерів, що сприяє ефективному лідерству й розвитку організацій. Вона допомагає будувати довіру, покращувати комунікацію, вирішувати конфлікти та створювати стійку корпоративну культуру. Емпатія стає ключовою складовою інноваційних рішень і конкурентної переваги, особливо в умовах складних викликів, сприяючи гармонійному розвитку бізнесу та суспільства.
Опис
Ключові слова
емпатія, бізнес-середовище, співпереживання, емоційність, спілкування
Бібліографічний опис
Чернявська Т. П. Емпатія в бізнесі / Т. П. Чернявська // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція «Факультет психології та соціальної роботи». Підсекції: «Соціальна робота», «Освітні, педагогічні науки», «Психологія» (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) [Електронний ресурс]. – Електрон. текст. дані (1 файл : 1,2 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 136–139.
DOI
ORCID:
УДК