Провокація розвитку управлінського мислення в менеджмент-освіті через мистецтво

Альтернативна назва
Вантажиться...
Ескіз
Дата
2025
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У роботі досліджується метод художнього мислення (Art Thinking) як інноваційний інструмент у менеджмент-освіті, спрямований на розвиток управлінського мислення. Проаналізовано, як мистецтво сприяє формуванню креативності, критичного та системного мислення, а також допомагає менеджерам вирішувати складні проблеми в умовах невизначеності. Розглянуто ключові принципи методу, включаючи творчість, критику та експозицію, а також практичні кейси його застосування в бізнес-освіті. Метод Art Thinking доповнює традиційні підходи, такі як Design Thinking, і дозволяє створювати нові цінності через інновації.
The paper explores the Art Thinking method as an innovative tool in management education, aimed at developing managerial thinking. It analyzes how art contributes to the formation of creativity, critical and systemic thinking, and also helps managers solve complex problems under conditions of uncertainty. The key principles of the method, including creativity, criticism and exposition, as well as practical cases of its application in business education, are considered. The Art Thinking method complements traditional approaches such as Design Thinking, and allows to create new values through innovation.
Опис
Ключові слова
менеджмент освіта, управлінське мислення, мистецтво, management education, managerial thinking, art
Бібліографічний опис
Нєнно І. М. Провокація розвитку управлінського мислення в менеджмент-освіті через мистецтво / І. М. Нєнно // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 85–90.
DOI
ORCID:
УДК
37.1