Інтерактивні методи навчання майбутніх журналістів: від теорії до практики
Альтернативна назва
Вантажиться...
Дата
2025
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Стаття присвячена темі впровадження інтерактивних методів навчання здобувачів вищої освіти (журналістика). Вони передбачають використання різноманітних технологій, що стимулюють взаємодію «викладач-студент», творчий підхід до вирішення складних ситуацій та розвивають критичне мислення. Серед найпопулярніших інструментів виокремлено групові завдання, гейміфікацію, кейс-стаді та використання мультимедійних засобів.
The article explores the implementation of interactive teaching methods in the training of higher education students majoring in Journalism. These methods provide the use of various technologies that stimulate “teacher-student” communication, creative approach to solving complex situations, and developing critical thinking. There are group tasks, gamification, case studies, and multimedia among the most popular tools.
The article explores the implementation of interactive teaching methods in the training of higher education students majoring in Journalism. These methods provide the use of various technologies that stimulate “teacher-student” communication, creative approach to solving complex situations, and developing critical thinking. There are group tasks, gamification, case studies, and multimedia among the most popular tools.
Опис
Ключові слова
інтерактивні методи, журналістика, здобувачі вищої освіти, interactive methods, journalism, higher education students
Бібліографічний опис
Задорожня А. Г. Інтерактивні методи навчання майбутніх журналістів: від теорії до практики / А. Г. Задорожня // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 189–194.
DOI
ORCID:
УДК
37.1