Дослідження відмінностей в методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max і Blender

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
3D-графіка знаходить все ширше застосування в різних галузях, від кіноіндустрії та геймдеву до архітектури та медицини. Серед найпопулярніших програмних пакетів для роботи з 3D-графікою виділяються Autodesk 3ds Max та Blender. Їх порівняння та аналіз відмінностей у методах моделювання, рендерингу та інтеграції є актуальним завданням для оптимізації робочих процесів та вибору оптимального інструменту для конкретних задач. Метою роботи є дослідити та порівняти методи моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max та Blender, виявити їх переваги та недоліки, а також сформулювати рекомендації щодо їх використання. Об'єктом дослідження є процеси моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у програмних пакетах Autodesk 3ds Max та Blender. Предмет дослідження: Відмінності у методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max та Blender. Були використані такі методи дослідження: порівняльний аналіз функціональних можливостей, практичне моделювання та рендеринг тестових сцен, аналіз результатів та формулювання висновків. Наукова новизна: систематизовано та узагальнено інформацію про відмінності у методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max та Blender.
The relevance of the topic: 3D graphics is increasingly used in various fields, from the film industry and gamedev to architecture and medicine. Autodesk 3DS Max and Blender are distinguished among the most popular software packages for 3D graphics. Their comparison and analysis of differences in modeling, rendering methods and integration is an urgent task for optimizing workflows and choosing the best tool for specific tasks. Purpose: to investigate and compare the methods of modeling, rendering and integration of 3D graphics in 3DS Max and Blender, identify their advantages and disadvantages, and formulate recommendations for their use. Object of research: modeling, rendering processes and 3D graphics integration in Autodesk 3DS Max and Blender software packages. The subject of the study: differences in modeling, rendering methods and integration of 3D graphics in 3DS Max and Blender. Research methods: comparative analysis of functionality, algorithms and tools 3DS Max and Blender, practical modeling and rendering of test scenes, analysis of results and formulation of conclusions. Scientific novelty: information about differences in the methods of modeling, rendering and integration of 3D graphics in 3DS Max and Blender is systematized and summarized. The strengths and weaknesses of each package have been identified, which allows you to justify the best tool for solving specific problems.
Опис
Ключові слова
122 комп’ютерні науки, магістр, 3D-графіка, Autodesk 3ds Max, Blender, методи моделювання, рендеринг
Бібліографічний опис
Березанський, Є. Р. Дослідження відмінностей в методах моделювання, рендерингу та інтеграції 3D-графіки у середовищах 3ds Max і Blender = Research on the Differences in Modeling, Rendering, and Integration Methods of 3D Graphics in 3ds Max and Blender Environments: кваліфікаційна робота магістра / Є. Р. Березанський. – Одеса, 2024. – 74 с.
DOI
ORCID:
УДК