Використання інтерактивних технологій для підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в умовах дистанційного навчання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Магістерську дипломну роботу присвячено дослідженню використання інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в умовах дистанційного навчання. Метою дослідження є визначення найбільш ефективних інтерактивних технологій які можна використовувати у дистанційному форматі для підготовки майбутніх вчителів іноземної мови. У роботі розглядаються теоретичні основи поняття інтерактивних технологій та дистанційної освіти та використання інтерактивних технологій в дистанційному навчанняі ЗВО, пропонується розробка заняття з англійської мови з використанням ефективних інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. У процесі дослідження було встановлено, що колективно-групові форми роботи визнані більш ефективними, оскільки вони залучають всіх учасників до діалогу, сприяють розвитку критичного мислення, виявлено проблеми з якими стикаються всі сторони освітнього процесу щодо використання інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання. Зібрані дані були ретельно оброблені та проаналізовані, що і дозволило зробити висновки. Отримані нами результати дослідження підтверджують, що викладачі активно намагаються впровадити інтерактивні технології в навчальний процес, що позитивно впливає на результати навчання здобувачів.
The master's thesis is devoted to the study of the use of interactive technologies in the process of training future foreign language teachers in the conditions of distance learning. The aim of the study is to identify the most effective interactive technologies that can be used in a distance format for training future foreign language teachers. The research examines the theoretical foundations of the concept of interactive technologies and distance education and the use of interactive technologies in distance learning in higher education institutions, and proposes the development of an English language class using effective interactive technologies in distance learning. The study found that collective-group forms of work are recognised as more effective, as they involve all participants in dialogue, promote the development of critical thinking, and identify the problems faced by all parties to the educational process in relation to the use of interactive technologies in distance learning. The collected data was carefully processed and analysed, which allowed us to draw the following conclusions. The results of our study confirm that teachers are actively trying to introduce interactive technologies into the educational process, which has a positive impact on students' learning outcomes.
Опис
Ключові слова
011 освітні, педагогічні науки, магістр, інтерактивні технології, дистанційна освіта, майбутні вчителі, іноземна мова, interactive technologies, distance education, prospect teachers, foreign language
Бібліографічний опис
Булаєнко, К. В. Використання інтерактивних технологій для підготовки майбутніх вчителів іноземної мови в умовах дистанційного навчання = The usage of interactive technologies for the preparation of prospective foreign language teachers in distance learning: кваліфікаційна робота магістра / К. В. Булаєнко. – Одеса, 2024. – 97 c.
DOI
ORCID:
УДК