Videomaterials as a method and tool of teaching English

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
ПолиПринт
Анотація
The aim of the given article is to reveal the use and place of video materials at the English lessons as a method and tool of teaching listening, speaking and writing Nowadays informative-communicatory technologies gain new importance at teaching foreign languages. First of all, it is video technologies. As the author states, video materials provide great opportunities for studying languages, as they combine a few components, for example, listening comprehension and visual perception. The use of video materials gives possibility of plunging the students into the situation of learning traditions, mutual relations and culture of country of the studied language. But the most important thing is that the students hear and study native speakers’ speech. In the course of investigation, the author comes to conclusion that with the help of video technologies, a teacher can reveal students’ creative potential, particularly, the development of students’ imagination and ability to predict the situations on the basis of events and situations which happen in real life. On the other hand, these methods of teaching allow the students to evade flagrant errors while communicating with other representatives of the studied language countries, that is, in real situation.
Стаття присвячена використанню відеотехнологій на заняттях з англійської мови. Сьогодні все більшого значення при навчанні іноземних мов набувають інформаційно-комунікативні технології. В першу чергу, це відеотехнології. Як стверджує автор, відеоматеріали надають великі можливості для вивчення мови, оскільки сполучають декілька компонентів, наприклад, аудіювання та зорове сприйняття, яке забезпечує контекст. Використання відеоматеріалів дає можливість занурення студентів у ситуацію ознайомлення з традиціями взаємних відносин та культури тієї країни, мову якої вони вивчають. Також студенти ознаомлюються з мовою жестів та міміки. А найголовнішим є те, що на основі відеоматеріалів студенти чують та вивчають живу мову її носіїв. В ході дослідження автор робить висновок, що за допомогою використання відеотехнологій відкривається велика можливість розвитку творчого потенціалу студентів, зокрема, розвиток уяви та прогнозування ситуацій на основі реальних життєвих ситуацій та подій. З іншого боку, ці методи навчання дають можливість надалі уникнути грубих комунікативних помилок при реальному спілкуванні з представниками країн тієї мови, яку вивчають студенті, тобто у реальній життєвій ситуації.
Опис
Ключові слова
video materials, listening and writing skills, effective tool, film, task, відеоматеріали, навички сприйняття мови на слух, навички письма, ефективний засіб, фільм, завдання
Бібліографічний опис
Zhuk V. A. Videomaterials as a method and tool of teaching English / V. A. Zhuk // Одеська лінгвістична школа: кола реконструкцій : кол. монографія // За заг. ред. д-ра філол. наук, проф. Т. Ю. Ковалевської. – Одеса : ПолиПринт, 2020. – С. 204–212.
DOI
ORCID:
УДК
81-139