The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in the context of sustainable development

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
2307-2105
Назва тому
Видавець
Анотація
The article discusses the role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes through supply chain management. The integration of online marketing strategies with supply chain operations, which have significantly changed the way companies operate and interact in markets, is examined. Provides online company marketing tools that can track competitors' strategies, identify gaps in the market, and effectively differentiate their offerings. With their help, businesses can more effectively differentiate their offerings, stand out among competitors and form a unique positioning. These tools provide a comprehensive analysis of the competitive environment, as well as allow for prompt response to changes in market dynamics. Thus, the proposed tools not only provide control over competition, but also serve as a key resource for developing successful marketing strategies and increasing the company's efficiency in today's business environment. Online marketing is an integral part of modern businesses, helping them transform, accelerate growth and adapt to changing market conditions. The digital marketing tools included event marketing, search engine search engine optimisation, content marketing, relevant software, and viral marketing. Successful global practices can serve as an example for Ukraine and become an important step towards the digital transformation of marketing. The main trends in digital marketing were the main trends in digital marketing, including gamification, zero-click search, artificial intelligence, chat rooms, voice, and zero-click search, artificial intelligence, chatbots, voice search, etc. Online marketing plays a key role in improving logistics processes by providing tools and solutions to optimise and automate operations. Online marketing plays an important role in modern logistics, ensuring that it improves, optimises and adapts to rapidly changing market conditions and customer needs.
У статті розглядається роль онлайн-маркетингу в трансформації бізнесу та удосконаленні логістичних процесів за допомогою управління ланцюгами поставок. Розглянуто питання інтеграції стратегій онлайн-маркетингу з операціями ланцюжків поставок, які суттєво змінили методи роботи та взаємодії компаній на ринках. Запропоновано інструменти онлайн-маркетингу компанії, які можуть відстежувати стратегії конкурентів, виявляти прогалини на ринку та ефективно диференціювати свої пропозиції. З їхньою допомогою бізнес може більш ефективно диференціювати свої пропозиції, виділятися серед конкурентів і формувати унікальне позиціонування. Ці інструменти забезпечують комплексний аналіз конкурентного середовища, а також дають змогу оперативне реагувати на зміни в ринковій динаміці. Таким чином, пропоновані інструменти не тільки забезпечують контроль над конкуренцією, а й слугують ключовим ресурсом для розроблення успішних маркетингових стратегій і підвищення ефективності компанії в сучасному бізнес-середовищі. Онлайн-маркетинг є невід'ємною частиною сучасного бізнесу, сприяючи його трансформації, прискоренню зростання та адаптації до змінних умов ринку. Інструменти цифрового маркетингу включають івент-маркетинг, пошукову оптимізацію в пошукових системах, контент-маркетинг, відповідне програмне забезпечення та вірусний маркетинг. Успішні світові практики можуть слугувати прикладом для України та стати важливим кроком на шляху до цифрової трансформації маркетингу. Основними трендами цифрового маркетингу були названі гейміфікація, пошук в один клік, штучний інтелект, чати, голосовий та пошук в один клік, штучний інтелект, чат-боти, голосовий пошук тощо. Онлайн-маркетинг відіграє ключову роль у вдосконаленні логістичних процесів, надаючи інструменти та рішення для оптимізації та автоматизації операцій. Онлайн-маркетинг відіграє важливу роль у сучасній логістиці, забезпечуючи її вдосконалення, оптимізацію та адаптацію до умов ринку, що швидко змінюються, і потреб клієнтів.
Опис
Ключові слова
online marketing, marketing business, transformation, management, supply chain, logistics processes, networking hubs, digital connectivity, sustainable development, онлайн-маркетинг, маркетинговий бізнес, трансформація, менеджмент, ланцюг поставок, логістичні процеси, мережеві центри, цифрове підключення, сталий розвиток
Бібліографічний опис
Sadchenko O. The role of online marketing in business transformation and improvement of logistics processes in the context of sustainable development / O. Sadchenko // Ефективна економіка. – 2024. – № 1.
УДК
504.062+339.138 [330.34+330.336]