Психосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекція

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2024
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Зростання кількості психосоматичних розладів у дітей, особливо молодшого шкільного віку, стає все більш гострою проблемою сьогодення. Ця тенденція викликає занепокоєння не лише у медиків, а й у психологів, педагогів та батьків. Цей феномен має багатогранний характер і пояснюється комплексом факторів, як психологічних, так і соціальних. Психотравмуючими факторами є сімейні проблеми (розлучення або сварки батьків, жорстоке поводження, нестача уваги, гіперопіка), шкільні проблеми (труднощі з навчанням, конфлікти з однолітками, булінг), соціальні проблеми(бідність, еміграція, війна, екологічні катастрофи), індивідуальні особливості (тривожність, невпевненість у собі, емоційна чутливість).
Опис
Ключові слова
психосоматичні розлади, діти, молодший шкільний вік
Бібліографічний опис
Мацюх К. І. Психосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекція / К. І. Мацюх // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 186–191.
DOI
ORCID:
УДК