Теоретичні основи дослідження самооцінки та впливу соціальних мереж на життя студентів
Alternative Title
Loading...
Date
2024
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Актуальність дослідження визначається стрімким розвитком соціальних мереж та їх впливом на повсякденне життя молоді. Цей ріст інтересу до інтернет-платформ обумовлений їх неймовірною доступністю, анонімністю та можливістю спілкуватися з людьми з різних куточків світу. У наш час мережі стали не тільки платформами для спілкування, але й місцями для формування особистісного розвитку, соціальних взаємодій та навіть самооцінки. Вони можуть бути інструментом для вираження своїх думок, відчуттів та пошуку рівності з іншими, але також створювати підґрунтя для почуття нерозуміння та тривоги. У цьому контексті розуміння взаємозв'язку між внутрішнім світом підлітка та його активності в соціальних мережах може бути ключовим для створення збалансованого підходу до саморозвитку. Підліткова криза є ключовим періодом формування особистості, де розвиток адекватної самооцінки стає важливим фактором. Ця самооцінка регулює поведінку, взаємодію з оточуючими та впливає на загальний розвиток особистості. Також у процесі формування самооцінки важливу роль відіграють такі фактори, як емоційна реакція дорослих, успішність навчання, ставлення до ровесників та порівняння власних досягнень з іншими.
Description
Keywords
самооцінка, соціальні мережі, життя студентів, підліткова криза
Citation
Кулаксиз В. І. Теоретичні основи дослідження самооцінки та впливу соціальних мереж на життя студентів / В. І. Кулаксиз // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 129–133.