Modern challenges of management and marketing information support

Alternative Title
Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Олді плюс
Abstract
In the current network and information age, the business competition environment is more intense. Effective management and marketing information support is the key to the success of enterprises. Through timely and accurate information collection and scientific data analysis, enterprises can better grasp their own situation, better understand consumer demand, improve product quality and innovation, and enhance service level. Especially in the context of the digital transformation of the global socio-economic system, the adoption of management decisions and the implementation of marketing projects are based on big data, and the information of specific management situations is analyzed and processed, thus posing more challenges to the support of information technology.
Description
Keywords
information support, enterprise management, enterprise informatization, level of information management, organizational management, information management technology, marketing information support, Big data management
Citation
Jia Yi. Modern challenges of management and marketing information support / Yi Jia // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 308–312.
DOI
ORCID:
УДК