Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагментованої людини
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Олді плюс
Анотація
За умов використання інформаційних технологій та штучного інтелекту, можливостей використання інструментів маркетингу, – явище фрагментованої людини здобуває нові, додаткові характеристики. Використання інструментів маркетингу виявляється ключовим, оскільки вони дозволяють аналізувати та пропанувати алгоритм взаємодії з фрагментованою аудиторією, що розподілена по різних платформах та контекстах. Вплив фрагментації особистості на споживацьку поведінку та вибір в умовах цифрового віку передбачає аналіз споживацьких звичок, персоналізацію маркетингових кампаній, вивчення впливу технологій та розробку стратегій маркетингу для ефективної комунікації з фрагментованою аудиторією.
Опис
Ключові слова
феномен фрагментованої людини, інструменти маркетингу, розробка маркетингових стратегій, попит на феномен фрагментованої людини, фрагментована аудиторія, персоналізація маркетингових кампаній, взаємодія на онлайн платформах
Бібліографічний опис
Сапіга С. М. Можливості маркетингового дослідження культурологічного феномену фрагментованої людини / С. М. Сапіга // Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 80-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (присвячується 159-й річниці університету). Секція економічних і правових наук (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: О. І. Донченко, Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 285–288.