Медійний бренд регіональних ЗМІ
Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження зумовлена тим, що світ живе в епоху глобалізації. Чи означає це, що місцеві співтовариства поступово втрачають своє значення? Навпаки! В людях усе ще досить сильним є почуття приналежності до місцевих громад. Тому поєднання регіонального і глобального – це важливіша проблема, яка стоїть перед сучасним інформаційним суспільством. Суспільством, яке хоче поглибити знання про світ й у той же час знати про те, що відбувається в безпосередній близькості від нього. Величезну роль у реалізації цих прагнень відіграють місцеві ЗМІ, такі як регіональні кабельні канали, місцеві радіостанції, регіональні медіа-портали.
Опис
Ключові слова
061 журналістика, магістр, регіональні ЗМІ, бренд, медійний бренд, брендинг
Бібліографічний опис
Стафєєва, Н. В. Медійний бренд регіональних ЗМІ = Media brand of Regional Mass Media : кваліфікаційна робота магістра / Н. В. Стафєєва. – Одеса, 2023. – 69 с.