Методичні підходи до навчання в STEM-центрах загальноосвітньої середньої школи

Ескіз недоступний
Дата
2023
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Проведено дослідження з визначення ефективності сучасних освітніх технологій: підготовка проектів, участь у біологічних турнірах, участь у віртуальних екскурсіях, застосування на уроках біології великої кількості ілюстративного матеріалу (відеофільмів, картинок, фотографій). Визначення ефективності застосованих у навчальному процесі технологій здійснювали за рахунок аналізу рівня знань учнів серед яких проводили дослідження. Під час роботи над магістерською роботою до експериментів залучалися учні 6-7-х класів КЗ «Рішельєвський науковий ліцей» та Центру STEM-освіти в Одеській області.
Research was conducted to determine the effectiveness of modern educational technologies: preparation of projects, participation in biological tournaments, participation in virtual excursions, use of a large amount of illustrative material (videos, pictures, photos) in biology lessons. Determination of the effectiveness of the technologies used in the educational process was carried out by analyzing the level of knowledge of the students among whom the research was conducted. During the work on the master's thesis, students of the 6th and 7th grades of the "Rishelievsky Scientific Lyceum" KZ and the Center for STEM Education in the Odesa Region were involved in the experiments
Опис
Ключові слова
014.05 середня освіта, біологія та основи здоров’я, магістр, сучасні освітні технології, STEM – освіта, середня школа, біологія, modern educational technologies, STEM - education, secondary school, biology
Бібліографічний опис
Афанасьєв, О. А. Методичні підходи до навчання в STEM-центрах загальноосвітньої середньої школи = Methodological approaches to learning in STEM - centres of comprehensive secondary schools : кваліфікаційна робота магістра / О. А. Афанасьєв. – Одеса, 2023. – 51 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання