Інтеграція та диференціація суб’єкта пізнання: «розриви» колективної пам’яті та проблематика їхнього виявлення та лікування

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Будь-яка колективна пам’ять може існувати в декількох режимах – умовно «природному» (коли «пам’ять поколінь», тобто розповіді старших людей, підтверджує людині те, чого її навчили в школі та під час різних церемоній у «місцях пам’яті»), репресованому (коли пам’ять моєї соціяльної групи живе у суперечності з пам’яттю суспільства в цілому), розірваному (коли умови для підтримання пам’яті стають такими небезпечними, що вона переривається, про її існування можемо дізнатися з якихось джерел – а можемо не дізнатися зовсім). Парадокс полягає в тому, що загалом колективна пам’ять унаочнює своє існування саме коли з її функціонуванням щось не так, коли вона рветься.
Опис
Ключові слова
інтеграція, диференціація, пізнання, колективна пам’ять
Бібліографічний опис
Процеси інтеграції й диференціації в сучасному науковому та філософському знанні : колект. монографія / під ред. С. П. Шевцова. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2022.
DOI
ORCID:
УДК