Віртуальні навчальні фабрики як механізм генерації доданої вартості в Industry 4.0
Alternative Title
Virtual learning factories as mechanisms of generation of added value in Industry 4.0
No Thumbnail Available
Date
2023
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Abstract
Однією з основних проблем трансформації сучасної світової та національної промисловості в умовах формування постіндустріального суспільства є нестача кваліфікованих кадрів. Існує значний розрив між потребами підприємств в інженерах та конструкторах з навичками роботи в умовах сучасного виробництва, у сучасному середовищі управління життєвим циклом продукту та наявністю таких фахівців на ринку.
Університети та навчальні заклади стикаються з проблемою визначення майбутніх профілів роботи та відповідних вимог до наявності та рівня розвитку певних компетенцій, і їм доводиться адаптувати та вдосконалювати свої концепції освіти, у яких пріоритетом стає тісний зв'язок освітньої діяльності з реальним виробництвом. Насамперед, це пов'язано з тим, що сформувати необхідні компетенції можна лише за умов практичної діяльності.
Description
Keywords
073 менеджмент, освітня програма менеджмент, віртуальні навчальні фабрики, додана вартість, Industry 4.0, зарубіжний досвід
Citation
Павловська, Д. В. Віртуальні навчальні фабрики як механізм генерації доданої вартості в Industry 4.0 = Virtual learning factories as mechanisms of generation of added value in Industry 4.0 : кваліфікаційна робота бакалавра / Д. В. Павловська. – Одеса, 2023. – 72 с.