Специфіка банківського рекламного слогану (на матеріалі французької, англійської та української мов)
Ескіз недоступний
Дата
2022
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У сучасному суспільстві реклама – це і потужна галузь індустрії, і продукт її діяльності, спрямований на забезпечення потенційного адресата рекламного повідомлення інформацією про товари або послуги з метою їх популяризації. Потреба суспільства в осмисленні та концептуалізації реклами проявляється в розмаїтті дискурсів, в рамках яких здійснюється звернення до даного феномену. Реклама стає предметом безлічі дискусій вчених, законодавців, діячів політики, культури, фахівців в області піару і лінгвістів.
Опис
Ключові слова
035.055 романські мови та літератури (переклад включно), французька мова, архітектоніка, рекламні повідомлення, Франція, слоган, дискурс
Бібліографічний опис
Нікуліца, О. О. Специфіка банківського рекламного слогану (на матеріалі французької, англійської та української мов) = Pеculіarities of the bank advertising slogan (based on French, English and Ukrainian languages) : кваліфікаційна робота магістра / О. О. Нікуліца. – Одеса, 2022. – 84 с.