Застосування краєзнавчого принципу у формуванні предметних компетентностей у новій українській школі

Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження: нова українська школа (НУШ) – це основна реформа Міністерства освіти і науки України, і її головна мета полягає в тому, що в школі дітям потрібно дати не лише теорію, а навчити знайти потрібні знання, застосувати їх, вміти критично та творчо мислити. НУШ – це школа, до якої учні ходять із задоволенням, де прислухаються до їхньої думки, діти не бояться висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. У НУШ особлива увага приділяється краєзнавству, яке має комплексний міждисциплінарний характер. Роль краєзнавства у пізнанні та сприйнятті світу учнями та студентами, виховному, освітньому, просвітницькому процесах, у діяльності туристських закладів спортивного, навчального або розважального характеру дуже важко переоцінити. Краєзнавчою роботою учням необхідно займатись систематично - вивчати взаємозв’язки природних і соціальних явищ рідного краю з науковою, навчальною, виховною і практичною метою.
Опис
Ключові слова
106 географія, нова українська школа, краєзнавство, природа
Бібліографічний опис
Блінова, Г. П. Застосування краєзнавчого принципу у формуванні предметних компетентностей у новій українській школі = The applying of local geography principles in subjects competences forming withing new Ukrainian school : дипломна робота магістра / Г. П. Блінова. – Одеса, 2020. – 124 с.
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання