Застосування краєзнавчого принципу у формуванні предметних компетентностей у новій українській школі
Альтернативна назва
The applying of local geography principles in subjects competences forming withing new Ukrainian school
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність дослідження: нова українська школа (НУШ) – це основна реформа Міністерства освіти і науки України, і її головна мета полягає в тому, що в школі дітям потрібно дати не лише теорію, а навчити знайти потрібні знання, застосувати їх, вміти критично та творчо мислити. НУШ – це школа, до якої учні ходять із задоволенням, де прислухаються до їхньої думки, діти не бояться висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами.
У НУШ особлива увага приділяється краєзнавству, яке має комплексний міждисциплінарний характер. Роль краєзнавства у пізнанні та сприйнятті світу учнями та студентами, виховному, освітньому, просвітницькому процесах, у діяльності туристських закладів спортивного, навчального або розважального характеру дуже важко переоцінити. Краєзнавчою роботою учням необхідно займатись систематично - вивчати взаємозв’язки природних і соціальних явищ рідного краю з науковою, навчальною, виховною і практичною метою.
Опис
Ключові слова
106 географія, нова українська школа, краєзнавство, природа
Бібліографічний опис
Блінова, Г. П. Застосування краєзнавчого принципу у формуванні предметних компетентностей у новій українській школі = The applying of local geography principles in subjects competences forming withing new Ukrainian school : дипломна робота магістра / Г. П. Блінова. – Одеса, 2020. – 124 с.