Маркетингова еволюція виборчих кампаній як технологічний процес
Ескіз недоступний
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність наукового дослідження. Сучасний етап розвитку електорального процесу та перебігу електоральних кампаній динамічно змінюється під впливом тотального інкорпорування маркетингових технологій та домінування правил жорсткої ринкової конкуренції у реальній політиці. Він позначений широкоформатним впровадженням технологій маркетингу у соціально - політичній царині. Застосування маркетингових технологій та їх постійне удосконалення виправдане тими завданнями, що постають перед основними субєктами впливу у політичній боротьбі. Необхідно зважити на відповідні акценти у структуруванні політичного ринку та перманентній маркетинговій еволюції політичних кампаній, які все більше відповідають критеріям комерційної конкуренції, “позиціонування” власного “товару” у вигляді програм кандидатів, іміджу кандидатів, політичних партій, проектів тощо. У цьому сенсі можна відзначити ріст технологічного контенту у електоральних кампаніях, а з іншого боку часткову втрату соціальної відповідальності у цьому процесі. Посилення ролі консалтингових агенцій, аналітичних центрів у виборчих кампаніях репрезентує новий етап формування “ринкової політичної свідомості” електорату та запит на нові технологічні прийоми у реалізації політичних інтересів.
Опис
Ключові слова
052 – Політологія, маркетингова еволюція, виборча кампанія, технологічний процес
Бібліографічний опис
Ковтун, А. В. Маркетингова еволюція виборчих кампаній як технологічний процес = Marketing evolution of election campaigns as a technological process : дипломна робота магістра. – Одеса, 2020. – 65 с.