Гедонізм як життєва стратегія в дискурсі масових комунікацій

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті досліджуються особливості репрезентації гедоністичної життєвої стратегії у масових комунікаціях, зокрема в рекламі. Розглядається поняття гедонізму, його місце в масовій культурі та вплив на формування громадської думки. Визначаються методи впливу реклами на свідомість людей та життєві стратегії, які репрезентуються в сучасній рекламі.
Опис
Ключові слова
вплив, гедонізм, дискурс, життєві стратегії, ЗМІ, образи, реклама
Бібліографічний опис
DOI
ORCID:
УДК