Крауд-маркетинг, як інструмент на ринку SEO і маркетингових послуг

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми даної роботи пояснюється тим, що за останні роки крауд-маркетинг і його інструменти завоювали приголомшливу популярність, а менеджери, безсумнівно, повинні бути в курсі новинок і тенденцій світу маркетингу та менеджменту. Давши визначення досліджуваного об'єкта, виявивши його цілі, завдання та функції, можна зробити висновок про те, що SEO-оптимізація являє собою ефективний спосіб не тільки просування сайту, але і донесення певної інформації до широких аудиторії. Зростаюча з кожним днем потреба у фахівцях SEO говорить про високу цінності пошукової оптимізації як інструменту просування сайта та елементу інтернет-маркетингу.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, крауд-маркетинг, маркетингові послуги, пошукова оптимізація, SEO-оптимізація, платформ Quora
Бібліографічний опис
Дужан, В. А. Крауд-маркетинг, як інструмент на ринку SEO і маркетингових послуг = Crowd-marketing as a tool in SEO and marketing services industry : дипломна робота магістра / В. А. Дужан. – Одеса, 2019. – 79 с.
DOI
ORCID:
УДК