Роль глядача як споживача контенту в сюжетотворенні сучасних телесеріалів та реаліті-шоу
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Чимало дослідників суспільних трансформацій надавали безліч визначень «новому суспільству»: «суспільство третьої хвилі» (О. Тоффлер), «постмодерне» (Ю. Габермас, С. Леш), «інформаціональне» (М. Кастельс), «суспільство видовища» (Гі Дебор) тощо. Майже усі концепції та запропоновані моделі постіндустріального суспільства визнавали одну важливу позицію: владу інформації над усіма сферами життя. За думкою М. Кастельса, створення, обробка та передача інформації нині стали джерелами виробництва та влади. Тож, нове суспільство позначають як інформаційне. А з огляду на те, що воно має глобальний характер, то має назву: «глобальне інформаційне суспільство», яке завдяки глобальним медіа та ЗМК уніфікує людство.
Description
Keywords
061 журналістика, реаліті-шоу, серіал, сюжетотворення, масова комунікація
Citation
Гнатів, Т. О. Роль глядача як споживача контенту в сюжетотворенні сучасних телесеріалів та реаліті-шоу = The role of audience as a content consumer in the plot of modern TV series and reality shows : дипломна робота магістра / Т. О. Гнатів. – Одеса, 2020. – 64 с.