Management features in the implementation of the "Blue Oceans Strategy"

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2021
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
In conditions of intense competition in the market space, two oceans have been formed – «blue» and «red». Each of them has its own characteristics and conditions of existence in it. The «red oceans» are highly competitive, conditions and rules are clearly defined, all participants follow certain rules and the possibility of profit growth is limited. In the «blue oceans», the opposite happens because it marks untapped market areas, requires creativity, gives the opportunity to grow and make a profit.
Опис
Ключові слова
management, "Blue Oceans Strategy", market space
Бібліографічний опис
Сучасні тенденції економічного розвитку регіонів: теоретичні та прикладні аспекти : матеріали 4-ї міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Одеса, 21 квіт. 2021 р.). – Одеса: ОДАБА, 2021.
DOI
ORCID:
УДК