Університет як економічна корпорація: стратегічні завдання професійного менеджменту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Освітня складова розвитку сучасного суспільства досить явно показує необхідність розвитку наступної важливої складової – це науково-дослідна діяльність університетів. Для їх розвитку суспільству, яке прагне бути розвинутим і цивілізованим, необхідно забезпечити механізм їх прямої взаємодії, що є стратегічним завданням професійного менеджменту університету. Крім того, така діяльність університетського менеджменту повинна мати певні позиції в розумінні сучасного організаційного дизайну університету. Більшість світових університетів, які є абсолютно конкурентними на ринку освітніх послуг, отримують державну підтримку в середньому не більше 30% усіх їх потреб. Більшу частину своїх потреб університети повинні мобілізувати з інших джерел, що принципово міняє природу вищої освіти. Вона стає підприємництвом з усіма наслідками такої діяльності. Альтернативою може бути тільки самознищення університету, як це є характерним для любого іншого суб’єкту ринкового середовища, який не витримав сили конкурентної боротьби.
Опис
Ключові слова
економічна корпорація, освітня складова, стратегічні завдання, професійний менеджмент
Бібліографічний опис
Актуальні проблеми економіки і менеджменту: теорія, інновації та сучасна практика. Монографія, книга сьома. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.
DOI
ORCID:
УДК