Університет як економічна корпорація: стратегічні завдання професійного менеджменту
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Освітня складова розвитку сучасного суспільства досить явно
показує необхідність розвитку наступної важливої складової – це
науково-дослідна діяльність університетів. Для їх розвитку
суспільству, яке прагне бути розвинутим і цивілізованим, необхідно
забезпечити механізм їх прямої взаємодії, що є стратегічним
завданням професійного менеджменту університету. Крім того, така
діяльність університетського менеджменту повинна мати певні
позиції в розумінні сучасного організаційного дизайну університету. Більшість світових університетів, які є абсолютно
конкурентними на ринку освітніх послуг, отримують державну
підтримку в середньому не більше 30% усіх їх потреб. Більшу
частину своїх потреб університети повинні мобілізувати з інших
джерел, що принципово міняє природу вищої освіти. Вона стає
підприємництвом з усіма наслідками такої діяльності. Альтернативою може бути тільки самознищення університету, як це є
характерним для любого іншого суб’єкту ринкового середовища,
який не витримав сили конкурентної боротьби.
Опис
Ключові слова
економічна корпорація, освітня складова, стратегічні завдання, професійний менеджмент
Бібліографічний опис
Актуальні проблеми економіки і менеджменту: теорія, інновації та сучасна практика. Монографія, книга сьома. – Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2020.