Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації

Альтернативна назва
Theoretical and methodological basis of the management system of the enterprise's marketing activiti in the globalization conditions
Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми полягає в тому, що маркетингові заходи є необхідними для економічного процвітання підприємства, і правильна розробка їх – це шлях до добробуту в нових економічних умовах. Особливо це стосується планування маркетингової стратегії підприємства, оскільки від правильності і доцільності виконання цієї роботи залежить успіх всієї маркетингової діяльності будь-якої фірми. Розробка маркетингової програми є особливо актуальною в наш час насамперед тому, що перехід української економіки на ринкові основи відбувся зовсім недавно, а тому у вітчизняних підприємств спостерігається певна відсутність досвіду роботи в нових умовах, що стосується і розробки маркетингових програм.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, аспекти маркетингового середовища, сучасних інструментів в маркетинговий діяльності підприємства, планування маркетингової діяльності, організаційно-економічна характеристика підприємства, сучасні інтернет-технології
Бібліографічний опис
Меркулов, М. В. Теоретико-методичне забезпечення системи управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах глобалізації = Theoretical and methodological basis of the management system of the enterprise's marketing activiti in the globalization conditions : дипломна робота магістра / М. В. Меркулов; наук. кер. Є. І. Масленніков; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 96 с.
DOI
ORCID:
УДК