Функції інтернет-реклами у комунікативному аспекті
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Реклама – це один з основних засобів привернути увагу споживача до
продукта. Методи, за допомогою яких споживача переконують у важливості
придбання продукту чи послуги, постійно змінюються та оновлюються, тому
що реклама явище «динамічне», яке дуже швидко застаріває та стає
неефективним (Макєдонова, 2017). Зараз наше життя вже складно уявити без
реклами. Такі засоби мас-медіа, як агітація, пропаганда та зв'язки з
громадськістю є невід'ємними складовими цього комунікативного процесу.
Безумовно, реклама впливає на людину та її поведінку. Дослідники реклами
вважають, що «сучасна реклама стала своєрідним літературним жанром,
тільки більш стислим й існуючим у формі не слів, а образів глядачів, що
претендує на роль рушійної сили культурного прогресу» (Грошев, 2000).
Опис
Ключові слова
реклама, комунікативний аспект, інтернет
Бібліографічний опис
Сучасні студії з романської і германської філології: матеріали Міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 15 трав. 2020 р.). – Одеса: КП ОМД, 2020.