Використання антирейтингу в умовах ринку з асиметричною інформацією на прикладі сфери готельного бізнесу Туреччини

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2010
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропоновано запровадження системи антирейтингів в економічному аналізі ринків з асиметричною інформацією на прикладі сфери готельного бізнесу Туреччини. Визначено чинники, які впли- вають за конкретних умов на формування ринку з неповною інформацією та шляхи подолання негативного економічного ефекту від створення такого типу ринку за рахунок використання антирейтингів.
Опис
Ключові слова
система антирейтингів, готельний бізнес Туреччини, формування ринку з неповною інформацією, неповнота інформації у економічному середовищі
Бібліографічний опис
Вісник соціально-економічних досліджень. - Одеса: ОДЕУ, 2010.
DOI
ORCID:
УДК