Соціальна відповідальність підприємств як інструмент підвищення їх конкурентоспроможності
Вантажиться...
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Одним з найважливіших соціально-економічних детермінантів активізації
розвитку будь-якої країни, ключовим чинником її успіху, є якість людських
ресурсів: освіта, інтелект, професійний досвід, соціальна мобільність та
здатність до інновацій у професійній діяльності і соціальному житті. Сучасний
етап розвитку суспільства вимагає посиленої уваги до соціального інвестування
як цілеспрямованого вкладення ресурсів в розвиток соціальної сфери з метою
отримання корисного суспільного ефекту в майбутньому та підвищення
вартості самого підприємства. Проблемам визначення сутності та напрямів
спрямування соціально відповідальних інвестицій, дослідженню соціальних
інвестицій як форми суспільної поведінки носіїв соціальної відповідальності
присвячено праці вітчизняних та іноземних науковців Віддаючи належне
існуючим напрацюванням та не применшуючи їх вагомості, слід акцентувати
увагу на дослідженні соціальної відповідальності підприємств як інструменту
підвищення конкурентоспроможності, що і є метою роботи.
Опис
Ключові слова
соціальна відповідальність, підприємство, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.