Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки
Alternative Title
Loading...
Date
2019
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
На сучасному конкурентному ринку здатність компанії правильно
доносити до клієнтів інформацію про себе та свої продукти – одна з
найважливіших конкурентних переваг, і водночас, актуальна проблема ITіндустрії. Для визначення ефективних маркетингових інструментів на ринку
інформаційної безпеки (ІБ) спочатку потрібно проаналізувати, які саме
продукти пропонуються на даному ринку, оскільки для кожного з видів товарів
існують свої групи споживачів і способи просування.
Description
Keywords
маркетинг, ринок, інформаційна безпека
Citation
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.