Маркетингові інструменти на ринку інформаційної безпеки

Alternative Title
Abstract
На сучасному конкурентному ринку здатність компанії правильно доносити до клієнтів інформацію про себе та свої продукти – одна з найважливіших конкурентних переваг, і водночас, актуальна проблема ITіндустрії. Для визначення ефективних маркетингових інструментів на ринку інформаційної безпеки (ІБ) спочатку потрібно проаналізувати, які саме продукти пропонуються на даному ринку, оскільки для кожного з видів товарів існують свої групи споживачів і способи просування.
Description
Keywords
маркетинг, ринок, інформаційна безпека
Citation
Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.
DOI
ORCID:
УДК