Правове регулювання електронної комерції в Україні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Інтернет, який виник у середині 90-х років ХХ століття, на сьогодні являє собою невід’ємну частину життя майже кожної людини. Ця всесвітня мережа за відносно невеликий проміжок часу зуміла проникнути практично в усі сфери життєдіяльності суспільства. Економіка також не стала винятком: активне використання відкриттів науково-технічного прогресу зумовило виникнення нових економічних явищ і понять, одним з яких є «електронна комерція» (e-commerce). В Україні такий вид підприємницької діяльності з’явився нещодавно, але здобув значного поширення і став доволі актуальним. Так, за даними Офісу ефективного регулювання (Better Regulation Delivery Office), темп приросту електронної комерції в нашій країні є другим за швидкістю в Європі (біля 31%), що свідчить про значну ринкову спроможність [1]. Однак, як зазначають фахівці, розвиток даного сектору суспільних відносин супроводжувався певними труднощами, зокрема: недостатнім правовим захистом суб’єктів електронної комерції; неналежним забезпеченням безпеки даних, що використовуються в Інтернеті; існуванням колізій у національному законодавстві; неузгодженістю з міжнародними стандартами ведення електронного бізнесу [2]. У зв’язку з цим вважаємо необхідним дослідити сучасний стан правової регламентації електронної комерції в Україні.
Опис
Ключові слова
Інтернет, темп приросту електронної комерції, вітчизняне законодавство, інформаційні мережі, електронні форми ведення бізнесу
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 75-ї звітної конференції Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (24-26 квітня 2019 р., м. Одеса) / ред.кол.; відп. ред. А. В. Смітюх. – Одеса : Фенікс, 2019.
DOI
ORCID:
УДК