Планування маркетингової діяльності українського підприємства при функціонуванні на зовнішніх ринках
No Thumbnail Available
Date
2016
Authors
Advisor
Compiler
Editor
Journal Title
ISSN
E-ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Abstract
Актуальність проблеми дослідження пояснюється тим, що підприємство, яке дійсно хоче орієнтуватися в своїй діяльності на маркетинг, а не просто декларувати його, має домагатися того, щоб маркетинг як функція управління і образ дії, став нормою повсякденної поведінки співробітників та всіх його структурних підрозділів.
Без планування маркетингу суттєво ускладнюється більшість процесів: управління дослідженнями і технологічними розробками; розвитком компанії; управління розробкою нових продуктів; упровадження необхідних стандартів для постачальників; спрямування зусиль збутового персоналу на продаж товарів; постановка реальних цілей збуту; уникнення впливу конкурентів або змін на ринку.
Мета і завдання дослідження. Метою дипломної роботи є планування маркетингової діяльності підприємства харчової промисловості на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт» при функціонуванні на зовнішніх ринках в умовах нестабільної економічної ситуації в Україні...
Description
Keywords
7.03060104 менеджмент ЗЕД, маркетингова діяльність, Корпоративна соціальна відповідальність, агропромисловий комплекс
Citation
Планування маркетингової діяльності українського підприємства при фунціонуванні на зовнішніх ринках : дипломна робота спеціаліста / А. М. Денисенко; наук. кер. В. М. Лисюк; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління. – Одеса, 2016. – 142 с.