Мотивація у сучасній поведінковій економіці
Альтернативна назва
Вантажиться...
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасна економіка є поведінковою економікою, в якій поєднуються економічні і психологічні явища та процеси. Її теоретичне підґрунтя було створено Г. Саймоном та Дж. Катоною у 50–60-х роках ХХ століття. Біхевіористи свої дослідження зосереджували на індивідуалістській поведінці і особливу увагу приділяли цілям економічних агентів, розкриваючи, яким чином різнонаправлені рішення менеджерів фірми, в яких реалізуються також і їх власні інтереси та цілі, в кінцевому підсумку забезпечують виконання цілей фірми, формують її як цілісну організовану ефективно функціонуючу систему. Головним механізмом при цьому є індивідуальна поведінка, задовільний результат, відповідна мотивація і обмежена раціональність [1, c. 55]. Мотиви індивідуальний дій визначаються потребами, бажаннями і знаннями. Мотивації керівника при прийнятті рішень є одночасно і індивідуальними (особистими), і професіональними. Індивідуальні мотивації пов’язані з реалізацією потреби відрізнятися від інших керівників та своїх попередників. Професіональні мотивації пов’язані з реалізацією професійних знань [2, c. 47].
Опис
Ключові слова
мотивація, поведінкова економіка
Бібліографічний опис
Економічний механізм управління інноваціями: методологія та практика: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 21 квітня 2018 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2018. – 180 с.