Брендинг, візуальна презентація та оптимізація сайту як бізнес-інновація

Ескіз недоступний
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Стрімкий розвиток та розповсюдження нових інформаційних технологій, що набуває сьогодні характеру глобальної інформаційної революції, яка дедалі більше впливає на політику, економіку, управління, фінанси, науку, культуру тощо в межах національних кордонів та у світі загалом, відповідно стимулює й розвиток інформаційного суспільства.
Опис
Ключові слова
6.030101 соціологія, брендинг, теорія публічної сфери Ю. Хабермаса, сайт як структура й текст, «бізнес-інновації»
Бібліографічний опис
Луковенко, К. І. Брендинг, візуальна презентація та оптимізація сайту як бізнес-інновація = Branding, visual presentation and optimization website as a business-innovation : дипломна робота бакалавра / К. І. Луковенко; наук. кер. О. О. Фостачук; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІСН, Каф. соціології. – Одеса, 2016. – 53 с.
DOI
ORCID:
УДК