Вплив соціальної реклами на конструювання суспільної реальності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2015
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У представленій статті робиться спроба осмислення соціальної реклами як способу конструювання соціальної реальності. Стан сучасної рекламної галузі в Україні оцінюється фахівцями як кризовий. Це нерозривно пов’язано із станом розвитку громадянського суспільства в країні. Соціальна реклама в Україні має стати ефективним засобом інформаційного впливу на суспільство з метою трансляції системи європейських цінностей, а саме життя, миру і свободи для себе та інших, демократії і верховенства закону, негативного ставлення до будь-яких проявів агресії, щирого бажання уникнути конфліктів через мовні, культурні, етнічні, конфесійні особливості.
В представленной статье предпринимается попытка осмысления социальной рекламы как способа конструирования социальной реальности. Состояние современной рекламной отрасли в Украине оценивается специалистами как кризисное. Это неразрывно связано с состоянием развития гражданского общества в стране. Социальная реклама в Украине должна стать эффективным средством информационного воздействия на общество с целью трансляции системы европейских ценностей, а именно ценности жизни, мира и свободы для себя и других, демократии и верховенства закона, негативного отношения к любым проявлениям агрессии, искреннего желания избежать конфликтов из-за языковых, культурных, этнических, конфессиональных особенностей
The article discusses the domestic social advertising in the context of the emergence and development of the global non-commercial information. As a socio-cultural phenomenon of modern Ukrainian reality social advertising has a specific theme and the problems associated with the needs of society at a given stage of development of the independent state. Therefore, the development and implementation of projects of social advertising requires a complex interdisciplinary research aimed at identifying factors contributing to the realization of its potential. Social advertising has its positive impact and is essential for the development of society itself. Social advertising on the one hand can cause a positive response in the community, contribute to the harmonization of relations, enhance social activity of the population, on the other hand created on position of subjectivity, without assessing the real social needs of its audience, may contribute to social aggression. With its improvements, determining the precise range of manufacturers, publishers, and bringing to its creation specialists in the social and psychological problems, it will help improve the Ukrainian society.
Опис
Ключові слова
медіафілософія, соціальна реклама, система цінностей, комунікативна практика, відповідальність, медиафилософия, социальная реклама, система ценностей, коммуникативная практика, ответственность, Social advertising, mediaphilosophy, social values,, communicative practice, responsibility
Бібліографічний опис
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету
DOI
ORCID:
УДК