Лінгвістичні складові зовнішніх комунікацій організації

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2018
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Комунікації розглядають як обов’язковий атрибут процесу управління. Їх роль є вагомою не тільки на малих фірмах, а й у потужних компаніях та корпораціях. Саме завдяки комунікаціям існує цілісність між окремими елементами організації та координація її дій. Ефективними в поєднанні організації із зовнішнім середовищем є зовнішні комунікації – вони дозволяють отримувати інформацію про стан ринку та поведінку на ньому суб’єктів господарювання.
Опис
Ключові слова
організація, управління, зовнішня комунікація, лінгвістична складова, рекламний текст
Бібліографічний опис
Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та з добувачів-учасників 74-ї звітної конференції Одеського національного університет у імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 25–27 квітня 2018 р.). – Одеса: Фенікс, 2018.
DOI
ORCID:
УДК