Аналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Вантажиться...
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В умовах постійного змінення потреб споживача, технологій та
конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному
управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо
зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової
стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на
сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану
та внутрішніх обмежень на наступний період.
Опис
Ключові слова
аналіз, маркетинг, політика підприємства
Бібліографічний опис
Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб'єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 травня 2017 року / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформ. та соц. технол. [та ін.] . – Одеса : Бондаренко М.О., 2017 . – 293 с.